Is dat een optie voor je Djayzz als deze echt echt kapot is ?quote:
Misschien wel.. weet het nog niet. eerst maar eens met de garage praten.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat een optie voor je Djayzz als deze echt echt kapot is ?
quote:
? in the neighbourhoodquote:Op zondag 7 juni 2009 23:30 schreef Kluts het volgende:
Heeeeeel misschien kom ik wel ff kijken dan, ben dan toch enigszins around the hood.
Mits ik niet helemaal naar de klote ben van Awake, waar ik wel vanuit ga.
Is dat ook een user hier op fok?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:53 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja ik heb het van Tha meester geleerd...........dus ja
Ja he..........quote:Op zondag 7 juni 2009 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat een drukte van mensen die zeggen dat ze gaan slapen
ik moet eigenlijk gaan slapen maar ik ga nietquote:Op zondag 7 juni 2009 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat een drukte van mensen die zeggen dat ze gaan slapen
Waarom niet?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk gaan slapen maar ik ga niet
waarom wel?quote:
omdat je zegt dat je eigenlij wel zou moeten slapen.. dan is er vaak een reden waarom je dat dus niet doetquote:
geen zin inquote:Op maandag 8 juni 2009 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
omdat je zegt dat je eigenlij wel zou moeten slapen.. dan is er vaak een reden waarom je dat dus niet doet
de beste reden die er te verzinnen isquote:
waarom slaap jij nog niet?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
de beste reden die er te verzinnen is
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
oh heerlijk!
knuffelt en zoent in nek terug![]()
![]()
Ach als jij eindelijk eens beet hebtquote:Op maandag 8 juni 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
zachtjes streelt![]()
Kunnen de singles dat wel aan?
ik ben allang blij voor je dat er iemand op je ingaat...eindelijk!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
zachtjes streelt![]()
Kunnen de singles dat wel aan?
gmtaquote:Op maandag 8 juni 2009 00:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ach als jij eindelijk eens beet hebtga je gang joh
Kon niet slapen omdat ík met m'n scriptie in m'n hoofd zatquote:
en nu zit je hier ipv aan je scriptie te werken...heel goedquote:Op maandag 8 juni 2009 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kon niet slapen omdat ík met m'n scriptie in m'n hoofd zatDus heb ik m'n laptop aangeslingerd (die het wonderbaarlijk ineens weer deed) enben ik aan het werk gegaan
Ik heb al een 1,5 A4tje vol, dus gaat wel lekkerquote:Op maandag 8 juni 2009 00:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en nu zit je hier ipv aan je scriptie te werken...heel goed
Was ookwel een inkopper.quote:
*trots*quote:Op maandag 8 juni 2009 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb al een 1,5 A4tje vol, dus gaat wel lekker
ssst!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was ookwel een inkopper.
Ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken
Wat is er mis met hemquote:Op maandag 8 juni 2009 00:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben allang blij voor je dat er iemand op je ingaat...eindelijk!
Hij is heel lelijk, heeft 1 been, en mist drie vingers..quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is heel lelijk, heeft 1 been, en mist drie vingers..
maar ach, verder is hij wel aardig
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oh dat is geen probbleem voor mij!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs aardig genoemdquote:Op maandag 8 juni 2009 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb wel iets wat jij wil! mist!![]()
succes met je scriptie........mag ik weten wat je onderwerp is?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb al een 1,5 A4tje vol, dus gaat wel lekker
Optimalisatie dashboard.. (en bijbehorende onderwerpen)quote:Op maandag 8 juni 2009 00:21 schreef Lub_ya het volgende:
succes met je scriptie........mag ik weten wat je onderwerp is?
Weltrusten en slaap lekker!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
Was ookwel een inkopper.
Ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken
Niks raars hoor .. krijg alleen m'n hoofd niet leeg zodat ik kan gaan slapenquote:
Ook halloquote:
Moet je mijn hoofd lenen, daar zit bizar weinig inquote:Op maandag 8 juni 2009 00:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niks raars hoor .. krijg alleen m'n hoofd niet leeg zodat ik kan gaan slapen
Aanlokkelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 00:30 schreef JonKeL het volgende:
Moet je mijn hoofd lenen, daar zit bizar weinig in
Oja dat ben ik nog vergeten... als je me bloed erbij neemt, of was het nou mijn alcohol erbij neemt, kraam je onzin uitquote:
Maar heb ik dan morgen ook een kater?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:34 schreef JonKeL het volgende:
Oja dat ben ik nog vergeten... als je me bloed erbij neemt, of was het nou mijn alcohol erbij neemt, kraam je onzin uit
Dan moet je de rest van mijn lichaam er ook bij nemen, heb je er geen last van. Ik heb nooit katers en zoveel heb ik nou ook weer niet gedronkenquote:Op maandag 8 juni 2009 00:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar heb ik dan morgen ook een kater?
Dat scheelt.. wanneer kan je hem komen brengen?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:39 schreef JonKeL het volgende:
Dan moet je de rest van mijn lichaam er ook bij nemen, heb je er geen last van. Ik heb nooit katers en zoveel heb ik nou ook weer niet gedronken
Uhm brengen... dat is nu even moeilijk want ten eerste mag ik me nu niet in het verkeer begeven en ten tweede kan ik dat niet want ik mankeer tijdelijk wat aan mijn been, tenzij iemand een auto met automaat aan mij wil uitlenen dan kan het vanaf morgenquote:Op maandag 8 juni 2009 00:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat scheelt.. wanneer kan je hem komen brengen?
quote:Op maandag 8 juni 2009 00:43 schreef JonKeL het volgende:
Uhm brengen... dat is nu even moeilijk want ten eerste mag ik me nu niet in het verkeer begeven en ten tweede kan ik dat niet want ik mankeer tijdelijk wat aan mijn been, tenzij iemand een auto met automaat aan mij wil uitlenen dan kan het vanaf morgen
Hmmmm nu, dan moet je hem komen halenquote:Op maandag 8 juni 2009 00:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is te laat, want moet hem eigenlijk nu wel hebben.
Doe maar een glaasje southern comfort met 7upquote:Op maandag 8 juni 2009 00:44 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie gaat wat te drinken pakken.. nog meer mensen iets?
daar heb ik geen tijd voorquote:
* Cuegirllie zoekt in de koelkast.. aah.. Asjeblieft!quote:Doe maar een glaasje southern comfort met 7up
Ik wil je wel onze auto met automaat lenenquote:Op maandag 8 juni 2009 00:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Uhm brengen... dat is nu even moeilijk want ten eerste mag ik me nu niet in het verkeer begeven en ten tweede kan ik dat niet want ik mankeer tijdelijk wat aan mijn been, tenzij iemand een auto met automaat aan mij wil uitlenen dan kan het vanaf morgen
Sja dan houd het op :pquote:Op maandag 8 juni 2009 00:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
daar heb ik geen tijd voor
[..]
* Cuegirllie zoekt in de koelkast.. aah.. Asjeblieft!
Kost da?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:50 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik wil je wel onze auto met automaat lenen
DAnk jequote:Op maandag 8 juni 2009 00:59 schreef Lub_ya het volgende:
Weltrusten Cue en Jonkel
Cue.....succes nog he met je scriptie......is veel werk.......je komt er wel doorheen!![]()
slaap lekker
Truste Lub_yaquote:Op maandag 8 juni 2009 00:59 schreef Lub_ya het volgende:
Weltrusten Cue en Jonkel
Cue.....succes nog he met je scriptie......is veel werk.......je komt er wel doorheen!![]()
slaap lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |