Dan ga je toch naar Opener (Polen) of Sziget (Honarije)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef Blinker het volgende:
Ik had al een geruime tijd het idee om te gaan interrailen en omdat ik geen kaartje voor Lowlands heb kunnen bemachtigen hebben we hier voor gekozen
Krakau zo ik niet zo lang blijven, Berlijn wat langer en als je naar Helsinki gaat, dan horen Tallinn en Riga er minstens ook bij. Zagreb zou ik hooguit een dag naar toe gaan en dan twee dagen zeker in Ljubljana zijn. Je vergeet ook nog Sarejevo, Ohrid, Skopje en Prishtina om je reis compleet te maken.quote:
Ja, daar had ik eerst ook aan gedacht, maar een festival van een week gaat me net iets te ver.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar Opener (Polen) of Sziget (Honarije)
Kost je inclusief reis en eten & drinken net zoveel als Lowlands
Weet ik, en ik ga er ook niet van uit dat dit schema zo blijft. Als een stad/streek me heel erg bevalt, blijf ik er natuurlijk langer!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:16 schreef boeiuh2 het volgende:
Jeetje, Koenholio, wat een gigantische Eurotrip ga jij maken, zeg!
Hoeveel dagen je in elke stad blijft kun je het beste toch zelf bepalen, want dat heeft alles met smaak en interesse te maken, lijkt mij zo.
Maar wat ik niet begrijp is dat je jou reis zo strak gepland wil hebben. Die planning houdt toch nooit stand, want als je zolang op reis bent kan er vanalles gebeuren waardoor je het reisschema moet aanpassen. En bovendien is het veel en veel leuker om zonder strak schema te reizen, dus lekker zwerven door Europa!
Late reactie:quote:Op maandag 25 januari 2010 22:07 schreef Europees het volgende:
[..]
Graag gedaan! Misschien was plannen een groot woord, maar sinds dat ik terug kwam ben ik al druk bezig met kijken waar ik heen wil, en wat er te doen is, welke routes ik eventueel zou kunnen nemen (welke is mooier etc.)
Meer voorpret dan echt plannen! Ik heb alleen een beginpunt en eindpunt vaststaan, en een voorgestelde route, maar afhankelijk van de mensen die we onderweg tegenkomen kan dat totaal omgegooid worden. Maar het is gewoon leuk om te kijken wat overal te doen is, en wat je graag zou willen zien als je er bent!
Het plannen is een leuk deel van de vakantie! Heb denk ik ondertussen al 5/6 denkbeeldige reizen gemaakt, en de plaatsen die me interessant lijken is oneindig groot
! Succes in ieder geval, laat je nog weten wat je rondje word?
Mijn rondje van de zomer word waarschijnlijk naar Lviv (Oakraine) - Chisinau - Istanbul - Athene - Venetie, alles ertussen staat nog open en we zien wel hoe we gaan reizen! En ja, ik weet dat Oakraine en Moldavie geen interrail landen zijn, daar kopen we losse tickets voor. We willen waarschijnlijk 4/5 weken gaan!
Eu.
Zou Venetie niet veel te toeristisch zijn in de zomer? We gaan nl. in Juli weg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:37 schreef Aryon het volgende:
Inderdaad. Het is leuk voor 2 dagen maar dan heb je ook wel alles gezien. Ben er zelf 2 jaar geleden geweest en toen ook niet meer als 2 dagen geweest. Misschien is Venetie een optie?
Als je in het zuiden van Spanje bent, zou ik ook zeker naar Granada gaan. Als je naar het Alhambra wil, moet je wel op tijd reserveren. Misschien dat een tussenstop in Toledo of Cordoba ook nog leuk is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:06 schreef lennaertt het volgende:
[..]
Amsterdam
Milaan( nog niet zeker)
Genua
Napels
Rome
Barcelona( met de boot vanuit Civitavecchia)
Madrid
Sevilla
Malaga( daar zit een vriend van ons dan in een villa aan 't strand:))
Daarna nog eventueel Portugal bezoeken, hangt van de tijd af etc.
Als iemand nog een stad niet op de lijst ziet staan die wel zeer de moeite waard is: vertel het aub. (Toscane is reeds meerdere malen bezocht)
Vertel het aub ook als er een stad is die NIET de moeite waard is.
Ja, dat is wel zo. Misschien kan je het aan elkaar plakken, want volgens mij ligt het niet zover van me elkaar af.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:22 schreef lennaertt het volgende:
[..]
Zou Venetie niet veel te toeristisch zijn in de zomer? We gaan nl. in Juli weg.
Bedankt voor je tips!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:15 schreef broccolitaart het volgende:
Koenholio: dat zijn wel heel veel uren in de trein. Je wilt letterlijk een rondje door de hele europa maken. Misschien kun je eerst bekijken of je niet alleen Scandinavië, zuid europa, oost europa, balkan, noordoost europa wil doen. (misschien evt 2 delen combineren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |