abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2009 @ 23:01:08 #1
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69811522
Ik gooide em dicht!

Laatst geplaatste foto's/berichten
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:40 schreef Guess. het volgende:
Joost wil perse onder de dekens slapen!

Gijs houd altijd even speelkwartier voor het slapen.

Terug van buiten even afdrogen

Micky komt even wat drinken....

quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:16 schreef Lau. het volgende:

Enne, Mr Jummy! Tessy vind Mr Jummy ook leuk!

Lief stelletje he
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Laat me eens lekker liggen

Mr. Jummie je moet geen sultana's eten eet mijn rask maar op ik vind dat niet zo lekker

Bijna 9 maanden alweer wat gaat de tijd toch hard

Ik snap niet dat het zoveel moeite is om even met je hondje naar buiten te gaan. Onze Beau doet het ook het liefste op vuil of gras. Wij wonen ook op de eerste etage.

[ Bericht 4% gewijzigd door senesta op 09-06-2009 22:05:15 ]
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zondag 7 juni 2009 @ 23:01:56 #2
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69811551
Waarom krijg ik de foto's er niet in Mischien dat een modje me kan helpen??
  zondag 7 juni 2009 @ 23:11:25 #3
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69811900
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:01 schreef Guess. het volgende:
uit de quotes halen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69811918
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:01 schreef Guess. het volgende:
Daar zorgen de quotes voor, je zult ze uit de quote moeten halen.

Linkje naar het oude topic zou ook handig zijn.
pi_69813339
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:24 schreef Guess. het volgende:
Riann wat voor hondje (ras) heb je?
een kruising tussen chi chu en malteser
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Riann ik denk dat je beter af bent met een kat.
Een pup heeft een hele consequente opvoeding nodig en moet echt zijn energie kwijt kunnen.
Ik heb zelf kleine hondjes, ik zou het ze niet aan willen doen om als enige hond in een appartement te zitten zonder MINSTENS 3 flinke wandelingen per dag. Daar zijn honden gewoon niet geschikt voor, hoe klein dan ook.

Oeh de hondjes met Mr. Yummie zijn leuk!!!
Ik heb een hondje genomen op dokters advies een maatje voor mij ik kan niet werken etc en je MOET er 3 keer mee gaan wandelen dus hij kan wel degelijk energie kwijt en smiddags doet hij met mij mee een middagdutje samen in bed en hij heeft zich al helemaal aangepast aan mijn ritme. Zoals ik al eerder aangaf heb ik een spierziekte normaal lig ik tussen 9 en half 11 te slapen savonds ooit een enkele keer om 7 uur savonds al en het verschild per dag hoe ik me voel. En als ik hem niet had dan zou ik dus weinig buiten komen. En dan zou ik in isolement komen. Maar goed dat doet er allemaal niet toe want ik ben me nu aan het verdedigen. Neem maar van mij aan dat ik goed ben voor het hondje. Het gaat mij er gewoon om dat hij makkelijk even naar die bak kan doen om zijn plasje en zijn poepje te doen. En dat ik dan ook even rustig mijn ding kan doen. (ben bijv vlot een half uur bezig met ontbijt door mijn ziekte) Vind het jammer dat jullie min of meer laten blijken dat ik niet goed zou zijn voor mijn hond.
  Moderator maandag 8 juni 2009 @ 06:42:07 #6
155227 crew  Guppy
dus
pi_69816163
Ik kijk weer even mee naar alle lieve hondjes
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_69816181
quote:
Op maandag 8 juni 2009 06:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kijk weer even mee naar alle lieve hondjes
Zijn er fans van ierse setters?...mooie beesten!

pi_69816920
rian, ik weet niet hoe dat precies met jou zit natuurlijk
maar sinds ik ronja kan uitlaten met mn scootmobiel kunnen we ook veel verder wandelen en meer verschillende plaatsen
als ik dan mn krukken meeneem zet ik de scoot ook wel gewoon in het park en ga dan nog een stuk wandelen om toch ook mn loopoefeningen te kunnen doen....
  maandag 8 juni 2009 @ 08:54:25 #9
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_69817168
Riann ik zeg niet dat je niet goed bent voor je hond maar een puppy heeft meer beweging nodig dan drie keer per dag een kwartiertje naar buiten en dat zal de eerste 10 jaar van zijn leven minstens zo blijven voor een kleine hond. Je kan niet zo een hond twee keer per dag op de kattenbak laten gaan omdat jij niet naar buiten kan, dat is echt wel sneu voor die hond. Tuurlijk is dat heel rot voor jou hoor.
Maar je zei ook dat je in je dorp liever 's avonds niet over straat wil en zo, zulke dingen zul je je echt overheen moeten zetten voor je hond, niks willen, dan is het moeten.
Ik wil ook liever niet door de zeikregen lopen voor ik mn bed in ga maar hey, ik heb honden en ik woon in een flat dus ik zal wel moeten hoor. En als jij al die dingen om lichamelijke redenen niet kan dan moet je toch echt verder kijken dan naar wat goed voor jou is maar ook kijken of dat nog wel fair voor de hond is Mss was een wat ouder hondje dan wel veel geschikter voor je geweest.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 juni 2009 @ 08:58:04 #10
176471 oh-oh
pi_69817215
En nog ff wat fotootjes:

'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 juni 2009 @ 11:17:17 #11
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_69820456
Terug Vind bijna geboren Puppybroertje voor Beau

Wat vinden jullie van kennels voor de hond?
Als alles goed is word ik binnenkort geopereerd, en ik heb niemand waar ze naar toe zou kunnen. Naar mijn ouders wel maar die hebben een 15 jr oude Jack Russell en die wordt helemaal gestrest van Beau. Maar we de JR moeilijk dagen onder invloed houden.

ik vind het echt 3x niks om haar weg te brengen maar er is weinig andere keus
  maandag 8 juni 2009 @ 11:28:22 #12
176471 oh-oh
pi_69820784
Ai, dat lijkt me echt rot als je dr niemand voor hebt, ik heb geen ervaring met kennels, zal mijn honden dr nooit heen doen ( ik heb heel veel poteniele oppasadresjes gelukkig, ik hoop dat ik dr nooit gebruik van hoef te maken...)
Je woont vast ver van mij he?
( Groucho Marx )
pi_69821638
oh oh ik blijf je foto's zooo leuk vinden

Hier gelukkig ook genoeg oppas adresjes voor Ronja, en toen ik zelf net uit het ziekenhuis was met mij er bij!
pi_69821643
Terug vind pupssss!
pi_69822371
Wij hebben onze teckel één keer naar een kennel gebracht, schoon mandje, schoon kussentje etc.. Toen we haar ophaalden zat haar hele mand (en zij zelf) helemaal onder de kots en poep.
Daarna nooit meer gedaan, en bij Rinske gaat dat ook niet meer gebeuren.

maandag 8 juni 2009 @ 21:46:47 #16
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69842098
Krijg het niet voor elkaar hoor met de de openingspost,om de foto's te laten zien

Gijs,Joost & Mickey

Riann,wat ik altijd doe s'morgens uit bed gelijk m'n huispak aan en ff de hondjes buiten laten,sávonds voor het naar bed gaan ook.Heb je trouwens een reutje of teefje? Ik heb wel eens gehoord dat ze een chihuahua op de kattenbak hun behoefte laten doen maar weet er verder niks van.Ik vind gewoon dat een hond hoe klein ook naar buiten moet om zijn behoefte te doen.Heb je een balkon?

Oh-Oh,leuk weer hoor

Onze honden gaan regelmatig naar een kennel/pension,ze hebben het SUPER naar hun zin daar,kunnen flink ravotten en echt hond zijn.Krijg ze dan ook altijd zwart terug Het was wel even naar een goed kennel,bij 2 andere kennels waar we zijn gaan kijken vonden we het niks.Als ik de keuze zou hebben zou ik ze ook liever bij familie/vrienden laten,ook is het niet echt goedkoop als je telkens 2 honden er heen brengt.
pi_69843705
steeds als ik gijs en joost met mickey zie denk ik zou ronja dat maar kunnen!
  maandag 8 juni 2009 @ 22:24:50 #18
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_69843888
Ben je bang dat ze d'r pakt?
Hier was het ook even spannend hoor,vooral met Joost wist ik niet hoe die zou reageren das toch een teckel,op straat gaat ie alles achterna maar hier in huis gaat het prima en wil die alleen maar spelen,hier zitten ze dus als 2 kneuzen te kijken hoe Micky wat gaat drinken uit hun bak! Ik durf ze niet met elkaar alleen te laten hoor.
pi_69843963
ik weet zeker dat ze gaat proberen te pakken! vogel in de stress daardoor vloog daardoor tegen het raam
en toen dook ze er helemaal op af
gelukkig stond baasje in de buurt!
pi_69847773
Tessy + vogel zou ook een grote ramp worden denk ik...
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:45:53 #21
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_69852844
Heey Billy en Chico... hoe vinden jullie mijn nieuwe outfit!

Giroblauw pas bij jou:

Stemmig beige en klaar om te gaan fietsen:

Lara is zielig ... een week of 3 geleden was ze tussen de prikkeldraad gesprongen bij het overloopparkeerterrein van de Efteling. Ze had een ienimienie klein wondje wat mooi aan het genezen was... maar korstjes gaan jeuken en madam had er nogal last van. Dus als het jeukt, moet je krabben volgens mijn oma, met als gevolg dat ze het helemaal had opgengekrabt.

Vrijdag dus naar de dierenarts geweest, shot antibiotica gehad en een pillenkuur voor 5 dagen en ook een antibioticazalfje voor 5 dagen. Trek maar een oud shirt aan, in de hoop dat ze er vanaf blijft. En wonder boven wonder helpt het als een tierelier. Als het meezit mag ze morgenavond bij de training weer zwemmen, het is nu al een paar dagen dicht. Hopelijk ligt ze binnenkort weer gewoon weer lekker in het zonnetje.

Onze vaste dierenarts was op vacantie en z'n vervangster was minder enthousiast over jachthonden. Ik vroeg haar over het zwemmen, toen ze vroeg of ik er mee op jachtcursus zit en of we dan toch alleen maar met dummies oefenen. Tuurlijk niet... jachthonden die aan jachtwedstrijden mee willen doen, zullen van te voren toch ook wel een keertje een eend of konijn in hun bek moeten hebben gehad. Wat dat betreft zijn het net boeren... wat ze niet kennen dat vreten ze niet. Dat vond ze dus al niets.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervolgens ging ze een verhaal [wat ze ooit ergens van iemand gehoord had] vertellen over Duitse Staande Draadharen die in Duitsland zo gefokt worden dat ze pas mee op jacht mogen als ze eerst een kat hebben vermoord .

Ik heb haar toch beleefd verteld dat er geen enkele Staande hond zelf een beest gaat vermoorden... sowieso geen enkele jachthond [die fatsoenlijk is opgevoed en afgericht]. Uitgelegd dat Staande honden het wild aanwijzen en dat de jager het beest afschiet, maar ze wilde het niet helemaal geloven. Toen ik haar vertelde dat al die lieve leuke labrador en golden retrievers ook jachthonden zijn... keek ze me aan of ze water zag branden.

Natuurlijk snap ik ook wel dat niet iedereen een liefhebber is van de jacht... ik ben er wel voor. De oom van mijn vriend was boswachter en jaagde ook [met langharen, vandaar onze voorliefde]. Een goede jager schiet om de populatie in stand te houden, niet om gewoon effe lekker te knallen. En ze schieten wild... dus niet het konijn van je buurmeisje of de eend op de kinderboerderij.

Dus mijn hond mag lekker oefenen met wild en als ze het goed doet en er veel plezier aan beleefd, mag ze straks lekker met de wedstijden meedoen.

Volgende week gaan we naar Asperen. Daar is de kampioenschapclubmatch van de Langhaarvereniging en Lara gaat ook meedoen. Wel leuk om een keertje mee te maken en de fokker vroeg of ik ook mee wilde doen. Gelukkig een vrije dag kunnen regelen op m'n werk, en m'n moeder vond het niet erg dat ik 's avonds pas naar haar verjaardag kom.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 09-06-2009 09:51:40 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:27:40 #22
176471 oh-oh
pi_69853936
Oeh Lara , daten???

Stom zeg, van die da, ik weet die dingen nog!
( ok ik weet er nogal wat van omdat de moeder van een vriendin vizsla's fokt en traint en zo en ik dat altijd volg omdat ik t leuk vind).
Ik hoop dat dr jeuk ieg snel over is, Karel die krijgt zulke plekken als er een vlo over hem loopt ( rot allergie ) dus ik weet hoe vreselijk het is. Maar de shirtjes staan dr keicute!
En wat leuk dat jullie zomaar eens aan een wedstrijd mee gaan doen zeg!
( Groucho Marx )
pi_69860653
Och arme Lara, en rare dierenarts. Die zou toch beter moeten weten.
pi_69861983
Ik heb besloten om hem op vaste tijden uit te laten.
's morgens rond 9 uur
's middags tussen half 1 en 1 uur en dan rond 4 uur nog een keer
En om half 8 En dan afwachten of hij het vol kan houden tot de volgende ochtend ofdat ik rond 10 uur nog een keer moet als ik zelf zo lang op blijf ik lig regelmatig voor die tijd in bed.
pi_69862138
Arme Lara, gelukkig is het nu dicht
En die dierenarts, ach, niks van aantrekken...

Tessy aan het zonnebaden, en kijkend naar de schaduw van de plant die in de vensterbank staat...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')