Ik vond hem nog altijd wisselvallig.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:45 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Wat kon hij dan beter doen afgelopen jaar ? Hij bracht afgelopen jaar de passie en de hardheid in het team, echt jammer. Nu heb je alleen Vertonghen en Gabri en Enoh
Ssssst. Ben nog steeds bang dat ze hier meelezen.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Fraai stukje verkoop dit. 10 miljoen teveel gehad.
Complimenten!
13 is overdreven veel, maar 3 was overdreven weinig geweest hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 16:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Complimenten!
Kan me zijn duels met Sulejmani en Beerends nog wel voor me halen.. nachtmerriesquote:Op maandag 8 juni 2009 16:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Complimenten!
Ach ja, wij hebben vorig jaar 10 mln teveel voor Sulejmani betaaldquote:Op maandag 8 juni 2009 16:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Complimenten!
En we hebben er 10 te weinig voor Zlatan gekregen, zo kunnen we door blijven gaanquote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ach ja, wij hebben vorig jaar 10 mln teveel voor Sulejmani betaald
Ik denk Wielaertquote:Op maandag 8 juni 2009 17:04 schreef sjimz het volgende:
wie wordt er dan de aanvoerder?
Stekelenburg/Suarez of misschien Wielaert?
Suarez niet lijkt me, die heeft zo'n beetje in elk interview de laatste tijd gezegd dat-ie zichzelf (nog) niet geschikt vindt voor zo'n rol. Als Stekelenburg onomstreden is heb ik daar geen problemen mee, net als met Wielaert. Ik heb dan trouwens wel liever Wielaert, een veldspeler heeft toch de voorkeur wat mij betreft. Die praat makkelijker met de scheids als dat effe nodig is en kan over het hele veld beter ingrijpen waar en hoe dat nodig is.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:04 schreef sjimz het volgende:
wie wordt er dan de aanvoerder?
Stekelenburg/Suarez of misschien Wielaert?
Maar Wielaert zit er nog maar een half seizoen, niet een beetje snel? Heb even geen andere suggesties hoor maar tochquote:Op maandag 8 juni 2009 17:08 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik hoop Wielaert. Een keeper moet gaan aanvoerder worden imo, kan beter een veldspeler zijn
Hahahaquote:Op maandag 8 juni 2009 16:32 schreef behangplakker het volgende:
Bij Vermaelen en Vertonghen heb ik altijd een gevoel van: Die lui komen echt stoer over. Leipe uitstraling, nergens bang voor, gewoon een stoer imago.
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:11 schreef Barca het volgende:
[..]
HahahaHet homoseksuele pekineesje van mijn burvrouw komt nog stoerder over!
Dat zou errug mooi zijn. Boulahrouz en Obradovic. Dan heb je een linksback en versterk je de verdediging, maar ik geloof niet in de komst van Obradovic. Ajax is te afwachtend.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Ongelooflijk. 13 miljoen.
Nou ja voor dat bedrag moet je wel twee verdedigers kunnen vinden. Boulah en die Servische linksback dan maar?
Neuh maakt niet zo veel uit denk ik.. Het eerste seizoen geld dat wel vind ik, maar het nieuwe seizoen begint iedereen gewoon met een schone leiquote:Op maandag 8 juni 2009 17:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar Wielaert zit er nog maar een half seizoen, niet een beetje snel? Heb even geen andere suggesties hoor maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |