Ja, je zei 'Luque' en 'vorm' in één zin. Waarbij je 'vorm' positief bedoelde. Dat is onmogelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch denk ik dat een Luque in vorm best veel voor Ajax kan betekenen.
Of zeg ik nu iets heel geks?.
Sorry, het is maandag.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, je zei 'Luque' en 'vorm' in één zin. Waarbij je 'vorm' positief bedoelde. Dat is onmogelijk.
Misschien in de rust.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch denk ik dat een Luque in vorm best veel voor Ajax kan betekenen.
Of zeg ik nu iets heel geks?.
Laten we gewoon weer hopen op een nieuwe: Sikora - Sonck - Soetaers tjid!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe, ik denk dat 'ie nooit meer voor Ajax speelt. We moeten niet meer terug naar de Kennedy/Rommedahl/Luque-tijd.
Overigens frappant dat we met die aanval 20 goals meer scoorden dan met Suarez - Cvita - Sulejmani. Maarja, toen hadden we ook nog Huntelaar.
quote:Maar boven alles: Louis van Gaal werd de trainer die iedere speler wenste. Daar doet niemand iets aan af, ook Johan Cruijff of Ronald Koeman niet.
Waarschijnlijk omdat niemand bij Ajax momenteel weet wat ze met die gozer aanmoeten. Martin Jol is nu effe op vakantie namelijk, en die komt deze week pas weer terug dacht ik. En ik ben het met je eens dat 'ie wel effe gebeld kan worden, maar hij kan ook zelf (via zn zaakwaarnemer) contact opnemen en Danny vragen hoe het nu precies zit. (Ipv te jammeren in de krant)quote:Op maandag 8 juni 2009 14:10 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik vind het echt onbegrijpelijk dat niemand van Ajax ook maar één keer contact met die man heeft opgenomen. Zo ga je niet met spelers om. Of hij nou 2 miljoen verdient of niet. Ajax heeft hem met het volle verstand aangetrokken en hem dat salaris geboden. Dan moet je wel fatsoenlijk met die mensen omgaan.
Hier ben ik het wel mee eens, al zou ik dan evt. een echte linksback op LB zetten en Vertonghen ipv Gabri. Al is dit wel een érg aanvallende opstellig natuurlijk, tegen een ploeg met een sterk middenveld wordt je misschien weer overlopen.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:18 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
V/d Wiel - Oleguer - Wielaert - Vertonghen
Gabri - Enoh
Suarez - Aissati - Sulejmani
Cvitanich
Ja da's waar. Vervanger voor Vermaelen moet gewoon een pure linksback worden. Een echt middenveld is er zo misschien niet echt. S, A en S zijn nou niet echt spelers die terug zullen zakken (hoewel nu we Jol hebben...). Eigenlijk moet er wat meer een voetballer bij. Van der Heijden misschien. Dat schijnt toch wel een toppertje te zijn die de bal bij kan houden.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, al zou ik dan evt. een echte linksback op LB zetten en Vertonghen ipv Gabri. Al is dit wel een érg aanvallende opstellig natuurlijk, tegen een ploeg met een sterk middenveld wordt je misschien weer overlopen.
Mooi zegquote:
Ik heb het ook wel gehad en ben ook wel benieuwd naar wat ie voor ogen gaat hebben. Nu kan je wel roepen dat die en die moeten komen, maar daar heb je nog niets aan. Ook aan jeugd ben ik wel benieuwd hoor, wat ie er mee gaat doen.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:18 schreef Nashje het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Jol zijn opstelling eruit zou zien. Hij wil toch met een ruit spelen op het middenveld? Waar gaat hij Sulejmani dan neerzetten.
Stekelenburg
Enoh
Gabri - Emanuelson
Aissati
Suarez - Cvitanich
Liever eigenlijk het Oranje-systeem 4-2-3-1.
Stekelenburg
Gabri - Enoh
Suarez - Aissati - Sulejmani
Cvitanich
Niet iedere clubnaam is een simpel verzinsel.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:36 schreef Kopbal het volgende:
Een clubnaam is toch vrouwelijk?
Ajax is een uitzondering.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:51 schreef Kopbal het volgende:
Ik dacht dat het moet zijn Ajax en haar supporters namelijk, maar de krant zal het allicht beter weten
Al klopt het. Het gebaar is prachtig.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:52 schreef Gabbylicious het volgende:
Volgens mij klopt het wel wat die kakkie zegt.
Ik dacht het ook hoor. Heb het ook wel vaker zo zien staan geloof ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:51 schreef Kopbal het volgende:
Ik dacht dat het moet zijn Ajax en haar supporters namelijk, maar de krant zal het allicht beter weten
quote:[...]
Bobby was een echte clubman. Volgens velen de laatste in z'n soort. Daar ben ik het niet mee eens. Ze zijn er bij Ajax nog steeds. Meer dan de meesten denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |