Bij mij staat er een emo.gif achter mijn post. Kun jij die niet zien ofzoquote:Op maandag 8 juni 2009 10:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat wij het niet hebben, maar als iemand komt beweren dat iemand een hekel heeft aan Arsenal ivm van Persie, dan kan hij een raar antwoord terug verwachten.
Maar je kunt niet ontkennen dat het bij jullie wel extreem is..
Extremer dan bij jullie? Zou het niet weten, kom nooit in de Arena.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:59 schreef denthemen het volgende:
Maar je kunt niet ontkennen dat het bij jullie wel extreem is..
quote:Khalid Boulahrouz aast op een basisplaats bij het Nederlands elftal. De verdediger vertelt tegenover Voetbal International wat zijn ambities zijn en over wat hij heeft meegemaakt na het overlijden van zijn dochter.
'Ik kan er moeilijk mee leven dat ik de laatste interlands op de bank zat', aldus Boulahrouz. 'Ik word grimmig als ik niet speel. Ik wil me zo snel mogelijk terugknokken in het basiselftal.'
Boulahrouz zegt dat hij veel heeft meegemaakt na het overlijden van zijn dochter. 'Ik ben in mijn leven over pieken en dalen gegaan, ben gevallen en weer opgestaan. Ik ben me veel bewuster geworden van mezelf en heb geleerd hoe ik met negatieve emoties om moet gaan. Ik heb het gevoel dat nu de periode aanbreekt waarin alles naar het positieve ombuigt.'
Wat een klasbak was dat. Kwam onopvallend en vertrok op eenzelfde manier. Samen met Grygera en Chivu vrijwel de laatste goed gescoute verdedigers.quote:Julien Escude, voetballer van Sevilla, denkt nog vaak aan zijn tijd in Amsterdam bij Ajax. De verdediger stond drie seizoenen onder contract bij Ajax. In 2004 werd hij met Ronald Koeman als coach kampioen van Nederland en in 2005 pakte hij de Johan Cruijff Schaal.
Escude geeft tegenover een Spaans medium aan veel geleerd te hebben bij Ajax. "In mijn tijd bij Stade Rennes had ik ieder jaar een andere trainer. Toen Ajax in de zomer van 2003 kwam bedacht ik me geen moment om daar te spelen. Dat was voor mij een droom", vertelt Escude.
"Bij Ajax heb ik pas echt leren voetballen. Het was de wereld van het moderne voetbal. Op 23-jarige leefdtijd keek ik daar mijn ogen uit", aldus Escude.
quote:Gentenaar kiest voor VVV-Venlo
Geschreven op maandag, 8 juni om 11:09
VVV-Venlo heeft in Dennis Gentenaar een nieuwe doelman gevonden. De derde keeper van Ajax, die deze zomer transfervrij kan vertrekken uit Amsterdam, bevestigt dat hij verwacht deze week te zullen tekenen bij de promovendus. Gentenaar zal voor drie seizoenen gaan tekenen, zo meldt hij aan Omroep Venlo.
Gentenaar moet bij VVV de concurrentiestrijd aangaan met Kevin Begois, die vorig jaar twintig competitieduels keepte voor de ploeg uit Venlo. De Limburgers denken in de Eredivisie nog wel een extra doelman te kunnen gebruiken en zijn er bijna uit met Gentenaar. De 33-jarige goalie speelde in drie seizoenen zeven duels voor Ajax.
''We komen er deze week zo goed als zeker uit”, zei Gentenaar, die zaterdag al medisch gekeurd werd. “VVV is een mooie en ambitieuze club en dat stralen ze ook uit. Ik heb een aantal seizoenen niet veel gespeeld. Bij VVV wil ik nu weer minuten maken. Als alles goed gaat teken ik deze week voor drie seizoenen.”
En dan scoort Ajax een keer uit een corner is het notabene tegen NACquote:Op maandag 8 juni 2009 11:25 schreef Ajaxfan het volgende:
Dat was in de tijd dat wij nog vaak scoorde uit corners door een kopbal, nu komen ze vaak niet in de buurt van die plek.
Omdat de trainers niet zagen dat Urby geen corners kan nemen.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:25 schreef Ajaxfan het volgende:
Dat was in de tijd dat wij nog vaak scoorde uit corners door een kopbal, nu komen ze vaak niet in de buurt van die plek.
Toen lieten ze Kennedy ook nog weleens een corner nemen. Naar verluidt zijn ze die ballen nu nog aan het zoeken.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Omdat de trainers niet zagen dat Urby geen corners kan nemen.
Sneijder ook niet hoor, eigenlijk de laatste jaren vrijwel niemand....quote:Op maandag 8 juni 2009 11:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Kennedy...quote:Op maandag 8 juni 2009 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sneijder ook niet hoor, eigenlijk de laatste jaren vrijwel niemand....
Van der Vaart kan wel een goede corner trappen. Maar das al een tijdje terug inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sneijder ook niet hoor, eigenlijk de laatste jaren vrijwel niemand....
Heb er niks mee, nooit gehad ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 08:54 schreef Catch22- het volgende:
dat krijgt wenger er wel uit.
En hoe kan je als Ajacied nu een hekel hebben aan Arsenal?
Die vond ik anders wel de 'beste' van de laatste jaren.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die ballen van hem kwamen te vaak bij laag bij de eerste paal, terwijl onze koppers allemaal bij de tweede paal klaar stonden. Ik ken me ook nauwelijks ook goal uit de corner van de afgelopen jaren voor de geest halen.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die vond ik anders wel de 'beste' van de laatste jaren.
Vermaelen tegen Aston Villaquote:Op maandag 8 juni 2009 11:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die ballen van hem kwamen te vaak bij laag bij de eerste paal, terwijl onze koppers allemaal bij de tweede paal klaar stonden. Ik ken me ook nauwelijks ook goal uit de corner van de afgelopen jaren voor de geest halen.
Wie van hier gaat hem ff bellen?quote:Luque wacht nog altijd op bericht van Ajax
Albert Luque liet begin mei weten dat hij niet meer met Marco van Basten wilde werken, maar nu de voormalig bondscoach is vertrokken lijkt de weg voor de Spanjaard naar Ajax weer open te liggen. De aanvaller, die dit seizoen op huurbasis voor Málaga speelde, heeft twee weken voor de start van de voorbereiding echter nog niets gehoord uit Amsterdam. “Dat is vreemd, maar er zijn wel meer dingen vreemd bij Ajax.”
In Sportweek zegt de aanvaller dat hij in afwachting is van een belletje uit de hoofdstad. Luque heeft een doorlopend contract in Amsterdam en zou zich zodoende moeten melden op 22 juni, wanneer Ajax aan de eerste training van het nieuwe seizoen begint. “Maar ik ben nog niet gebeld door Ajax voor een afspraak om over de toekomst te praten.”
“Ik weet helemaal niks, niet eens wanneer we weer beginnen komend seizoen”, vervolgt de Spanjaard, die zich verbaast over de situatie in Amsterdam. “Vorig jaar werd met Marco van Basten een nieuwe weg ingeslagen voor meerdere jaren en nu is alles weer anders. Het is erg wispelturig allemaal. Ajax is een club vol verrassingen. Nu er een nieuwe trainer is, liggen er misschien weer nieuwe kansen voor mij, maar laten we eerst maar eens met elkaar praten. Ik blijf wachten op een uitnodiging.”
Bij Málaga kan Luque een driejarig contract ondertekenen, maar de Spaanse club heeft nog niet met Ajax gesproken over een mogelijke transfer. Trainer Antonio Tapia gebruikte de voormalig speler van Real Mallorca, Deportivo la Coruña en Newcastle United veertien keer als basisspeler en bracht hem ook vijftien keer als invaller binnen de lijnen. In totaal scoorde Luque zes treffers. De 31-jarige aanvaller eindigde met Málaga op een knappe achtste plaats in de Primera Division.
Beetje onduidelijk geformuleerd. Denk je nou dat hij juist wel, óf juist geen Ajax-shirt meer zal dragen?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef Silenus het volgende:
Luque heeft nooit meer een Ajaxshirt om z'n schouders, daar geloof ik niet in.
Hehe, ik denk dat 'ie nooit meer voor Ajax speelt. We moeten niet meer terug naar de Kennedy/Rommedahl/Luque-tijd.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk geformuleerd. Denk je nou dat hij juist wel, óf juist geen Ajax-shirt meer zal dragen?
Daar kan je wel overheen gaan volgend seizoen als het team en vooral de voorhoede gaat draaienquote:Op maandag 8 juni 2009 13:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe, ik denk dat 'ie nooit meer voor Ajax speelt. We moeten niet meer terug naar de Kennedy/Rommedahl/Luque-tijd.
Overigens frappant dat we met die aanval 20 goals meer scoorden dan met Suarez - Cvita - Sulejmani. Maarja, toen hadden we ook nog Huntelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |