Waardoor hij altijd veel onnodige kaarten paktequote:Op maandag 8 juni 2009 08:03 schreef Wooldoor het volgende:
Ondanks dat Vermaelen af en toe domme fouten maakte was hij dit seizoen wel bikkelhard tegen zijn tegenstander...
Omdat Rotterdammer van Persie er speeltquote:Op maandag 8 juni 2009 08:54 schreef Catch22- het volgende:
dat krijgt wenger er wel uit.
En hoe kan je als Ajacied nu een hekel hebben aan Arsenal?
Denk niet alleen in jouw opinionquote:Op maandag 8 juni 2009 08:56 schreef Dvm86 het volgende:
12-13 miljoen is een mooie prijs voor Vermaelen. 9-10 miljoen had reëler geweest overigens, maar voor Ajax is het een prima prijs natuurlijk. Voor Babel werd destijds imo ook teveel betaald.
Ja, chapeauquote:Op maandag 8 juni 2009 09:03 schreef sjimz het volgende:
Nashje, had je al gelezen dat Eriksen tot beste speler van het toernooi in Varsseveld verkozen was?
Gewoon een kutclub. Met al die kut-Fransen.quote:Op maandag 8 juni 2009 08:54 schreef Catch22- het volgende:
dat krijgt wenger er wel uit.
En hoe kan je als Ajacied nu een hekel hebben aan Arsenal?
quote:'Luque wijst miljoenen Al Jazeera af'
Volgens de Spaanse krant AS heeft de club Al Jazeera uit de Verenigde Arabische Emiraten Ajax huurling Albert Luque een miljoenenaanbod gedaan. Hij zou er zes miljoen euro kunnen verdienen in twee jaar. Gedurende die tijd zou hij onder andere een huis en chauffeur tot zijn beschikking krijgen. De aanvaller wil echter met zijn familie in Malaga blijven. van die club heeft hij een aanbod, maar dan zal hij zijn contract bij Ajax wel moeten weten te ontbinden.
Volgens AS zullen de gesprekken met Ajax over zijn toekomst waarschijnlijk komende week plaatsvinden.
Dan vind ik het wel wat jammer.quote:'Jol wilde Vermaelen terug in centrum'
Volgens het Algemeen Dagblad verwachten Ajax en Arsenal maandag een akkoord te bereiken over de transfersom van tussen de 12 en 13 miljoen euro. Vermaelen moet zelf nog tot een akkoord zien te komen. Het Algemeen Dagblad meldt verder dat Martin Jol in Vermaelen geen linksback zag, maar hem naar het centrum van de verdediging had willen halen. Daarvoor zal hij dus met een andere oplossing moeten komen.
Zitten leuke spelers bij zegquote:Darren Bent, David Bentley, Tom Huddlestone, Heurelho Gomes, Gareth Bale, Roman Pavlyuchenko, Jermaine Jenas, Giovani Dos Santos en Vedran Corluka zouden op de nominatie staan om de club te verlaten.
helaas is elke speler uit de PL vrijwel onbetaalbaar voor ons (salariswijs gezien).quote:Op maandag 8 juni 2009 09:20 schreef Nashje het volgende:
Spelers die waarschijnlijk mogen vertrekken bij Tottenham:
[..]
Zitten leuke spelers bij zeg. Die Dos Santos was toch altijd wel een groot talent bij Barcelona? Lijken me alleen allemaal onhaalbaar.
Dat hou je toch met financiele reuzen als ManUtd, Chelsea e.d. voor je.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:37 schreef Darker-Than-L het volgende:
Het is wel jammer dat het mooie voetbal van Arsenal niet zorgt voor een prijs, in ieder geval de laatste tijd niet. Lijkt me als voetballer wel een hele mooie club om te spelen
Jol kan dan zeggen dat ie niet verkoopt. Voor het centrum heb je andere alternatieven bij Ajax.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:14 schreef Nashje het volgende:
En wat ik al verwachtte:
[..]
Dan vind ik het wel wat jammer.
Wat een schijtclub is het toch ook.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:20 schreef Nashje het volgende:
Spelers die waarschijnlijk mogen vertrekken bij Tottenham:
[..]
Zitten leuke spelers bij zeg. Die Dos Santos was toch altijd wel een groot talent bij Barcelona? Lijken me alleen allemaal onhaalbaar.
Je weet dat, in tegenstelling tot rotterdam, bij ons de clubliefde groter is dan de haat naar jullie?quote:Op maandag 8 juni 2009 08:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Omdat Rotterdammer van Persie er speelt
Is dat zo?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je weet dat, in tegenstelling tot rotterdam, bij ons de clubliefde groter is dan de haat naar jullie?
Ga ff over joden aan het gas zingen bij je open dagquote:
Wat een kleuter ben jij af en toe zeg.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ga ff over joden aan het gas zingen bij je open dag
Ik zeg ook niet dat wij het niet hebben, maar als iemand komt beweren dat iemand een hekel heeft aan Arsenal ivm van Persie, dan kan hij een raar antwoord terug verwachten.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat een kleuter ben jij af en toe zeg.
Bij beide clubs zitten er van die kneuzen, ga dan niet hoogwaardig lopen doen alsof dat alleen bij ons zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |