Ik geloof er niets van. Ajax was al eerder bezig met een nieuwe linksback. Braafheid was concreet. Lijkt me niet dat ze na het afhaken van Braafheid stoppen met het zoeken naar een nieuwe linksback.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik las het ook ja; als Jol Urby op linksback knalt mag ie gelijk zijn petten weer inpakken en met Cock naar Engeland vertrekken.
Nou ja, als jij een gelijkwaardige speler in vergelijking met Vertonghen of Urby op linksbacj kan kopen voor een te hoog bedrag, dan kun je beter een extra spits kopen; je moet niet kopen om het kopen, wie weet wat er nog in de jeugd rondloopt.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Ajax was al eerder bezig met een nieuwe linksback. Braafheid was concreet. Lijkt me niet dat ze na het afhaken van Braafheid stoppen met het zoeken naar een nieuwe linksback.
We halen De Roover, toch nog een Belg achterin.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, als jij een gelijkwaardige speler in vergelijking met Vertonghen of Urby op linksbacj kan kopen voor een te hoog bedrag, dan kun je beter een extra spits kopen; je moet niet kopen om het kopen, wie weet wat er nog in de jeugd rondloopt.
Ik zou eigenlijk anders ook niet weten wie er als linksback moet komen, maar er zal er vast wel een rondlopen bij Twente, Heerenveen of Groningen.
Dat hebben we zelf voor elkaar gekregen.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:34 schreef Kopbal het volgende:
Het blijft toch grappig om te zien dat een speler van Ajax altijd meer geld waard is in het buitenland.
Toch nog de uitstraling die je hebt als club, mogen jullie echt je handjes mee dichtknijpen.
gelukkig nog een iemand met invloed binnen arsenal die het zag aankomenquote:Tony Adams: "Vermaelen niet klaar voor Arsenal"
Thomas Vermaelen staat op het punt te vertrekken naar Arsenal, dat in hem een verdedigende versterking ziet. Oud-speler en clublegende Tony Adams vreest dat The Gunners een kat in de zak kopen.
Adams, die jarenlang het boegbeeld was van Arsenal, vertelt in de Dailly Mirror over zijn bedenkingen. "Vermaelen is een hele goede speler, maar ik denk dat hij niet klaar is voor Arsenal", sprak de Engelsman.
"Ik heb de Nederlandse competitie nauwlettend gevolgd. Het niveau is de voorbije jaren afgenomen. Momenteel is het een zwakke competitie, met slechts een paar goede spelers. Maar die verlaten Nederland al vroeg", legde Adams uit.
Adams liep na zijn actieve loopbaan stage bij Feyenoord. Sinds hij bevoegd is hoofdtrainer te zijn heeft hij er een avontuur bij Portsmouth opzitten. Daar werd hij eerder dit jaar ontslagen.
Tja ik weet niet precies hoe dat nou zit met Obradovic, maar daarnaast zijn er toch nog wel wat fatsoenlijke linksbacks in Europa te vinden? Jol heeft was nog wel iets liggen in z'n netwerkje.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, als jij een gelijkwaardige speler in vergelijking met Vertonghen of Urby op linksbacj kan kopen voor een te hoog bedrag, dan kun je beter een extra spits kopen; je moet niet kopen om het kopen, wie weet wat er nog in de jeugd rondloopt.
Ik zou eigenlijk anders ook niet weten wie er als linksback moet komen, maar er zal er vast wel een rondlopen bij Twente, Heerenveen of Groningen.
Welke clubs hebben nog meer interesse dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Obradovic en zijn zaakwaarnemer zijn aan het wachten tot het U21-toernooi. Daarna gaan ze gesprekken met clubs aan.
Mr troll is er weer hoor...quote:Op maandag 8 juni 2009 17:35 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
gelukkig nog een iemand met invloed binnen arsenal die het zag aankomen![]()
13 miljoenveel te veel. gefeliciteerd.
De cholera, dat is 5347e keer dat dat bericht voorbij komt.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:35 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
En zodra je in het veld tegenover hem staat schijt je meer kleuren in je broek dan jij ooit voor mogelijk hield dat ze bestondenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:11 schreef Barca het volgende:
[..]
HahahaHet homoseksuele pekineesje van mijn burvrouw komt nog stoerder over!
hahahaquote:Op maandag 8 juni 2009 17:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En zodra je in het veld tegenover hem staat schijt je meer kleuren in je broek dan jij ooit voor mogelijk hield dat ze bestonden
Beter dan dat ie al gekocht is en dan z'n been breektquote:Op maandag 8 juni 2009 17:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij zou daar dan maar een been breken.
Of Braafheid komt alsnog.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou errug mooi zijn. Boulahrouz en Obradovic. Dan heb je een linksback en versterk je de verdediging, maar ik geloof niet in de komst van Obradovic. Ajax is te afwachtend.
Oke, inhoudelijk reageer ik niet meer op je. Ik volg gewoon het advies op van veel anderen hierquote:
Wat je wilt. Maar die Belgen ... echt ... die maken in mijn ogen echt geen stoere indruk. Wel als slappe hap.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oke, inhoudelijk reageer ik niet meer op je. Ik volg gewoon het advies op van veel anderen hier
Voetbalverstand? Hij heeft bij feyenoord stage gelopen, vrijwillig!!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:35 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Nóg een rechtsback erbij. Super.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
We halen De Roover, toch nog een Belg achterin..
[..]
Granqvistquote:Op maandag 8 juni 2009 18:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nóg een rechtsback erbij. Super.![]()
Jullie mogen Stenman wel hebben, 3 miljoen. Koopje.
Ja, Granqvist linksback.quote:
Ik heb het ook niet over Granqvist als linksback halen, kakkerlak.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Ja, Granqvist linksback.![]()
![]()
Zou wel mooi zijn, daar moet je de hoofdprijs voor neerleggen, helpen jullie Groningen ook weer een handje. Kunnen ze weer nieuwe spelers aantrekken om vervolgens door te verkopen aan Ajax.
Granqvist heeft een clausule en die zal echt wel heel wat minder zijn dan de 13 miljoen die Ajax gaat ontvangen.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Ja, Granqvist linksback.![]()
![]()
Zou wel mooi zijn, daar moet je de hoofdprijs voor neerleggen, helpen jullie Groningen ook weer een handje. Kunnen ze weer nieuwe spelers aantrekken om vervolgens door te verkopen aan Ajax.
Ga nou maar eerst een linksback halen, Oleguer en Wielaert is toch zeker een wereldkoppel voor de eredivisie?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over Granqvist als linksback halen, kakkerlak.
Dat mag ik hopen voor jullie ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Granqvist heeft een clausule en die zal echt wel heel wat minder zijn dan de 13 miljoen die Ajax gaat ontvangen.
Het is in ieder geval beter dan die troep die bij jullie rondlooptquote:Op maandag 8 juni 2009 19:01 schreef Rots het volgende:
[..]
Ga nou maar eerst een linksback halen, Oleguer en Wielaert is toch zeker een wereldkoppel voor de eredivisie?
[..]
Dat mag ik hopen voor jullie ja.
Geen probleem, we worden toch kampioen!quote:Ook volgend seizoen play-offs in Eredivisie
De play-offwedstrijden om een ticket in de Europa League zullen ook volgend seizoen deel gaan uitmaken van de Eredivisie. Dit is tijdens de algemene vergadering betaald voetbal van de Nederlandse voetbalbond (KNVB) besloten.
Er wordt wel een belangrijke wijziging doorgevoerd. Het best-of-three-principe wordt namelijk geschrapt. In plaats daarvan gaat men de Europa Cup-formule hanteren. Dat houdt in dat er twee onderlinge wedstrijden worden gespeeld, waarna het doelsaldo bij een gelijke stand de beslissing zal brengen. In dat geval tellen de goals, die in de uitwedstrijd zijn gemaakt, dubbel.
Ook mogen de spelers vanaf het komende seizoen in het Nederlandse profvoetbal weer genieten van een langere rustpauze in de wintermaanden. Maandag maakte de KNVB bekend dat na een afwezigheid van een aantal jaren de winterstop weer zal worden ingevoerd. Reden hiervoor is de vroege start van de Europa League, waardoor de zomerstop voor veel clubs korter is geworden.
In het afgelopen seizoen bestond er veel onduidelijkheid over de invulling van het wedstrijdschema. "In het nieuwe systeem kunnen we de play-offs in een kortere periode afwikkelen. Bovendien komen de speeldata vast te staan, omdat we geen rekening meer hoeven te houden met de mogelijke derde wedstrijd in het schema," lichtte Bert Oostveen, competitieleider bij de KNVB, uit.
Wij wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:09 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Geen probleem, we worden toch kampioen!
Standaardreactie voor als je er niks meer op weet te zeggen, mooi altijd.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter dan die troep die bij jullie rondloopt.
En de waarheidquote:Op maandag 8 juni 2009 19:12 schreef Rots het volgende:
[..]
Standaardreactie voor als je er niks meer op weet te zeggen, mooi altijd.
Nijland zegt dat de clausule 20 miljoen is.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Granqvist heeft een clausule en die zal echt wel heel wat minder zijn dan de 13 miljoen die Ajax gaat ontvangen.
Slijngard terughalen van Sparta voor 4 miljoen.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:18 schreef Spougle het volgende:
Linksback nodig?
Waarschijnlijk kopen we gewoon binnenkort John Goossens terug voor 5 miljoen.
Dit topic heeft toch niks te maken met Feyenoord? Leuke poging om te trollen, maar je kan ook gewoon inhoudelijk reageren en niet overal Feyenoord bijhalen als je het even niet meer weet.quote:
Jij wist hier anders ook niks op te zeggen.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:12 schreef Rots het volgende:
[..]
Vuile hypocriet.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gast lul toch niet uit je nek. Dit heb ik helemaal niet geroepen.
De waarheid is hard hequote:Op maandag 8 juni 2009 19:12 schreef Rots het volgende:
[..]
Als een Feyenoorder zo reageert in het Ajax topic dan kan er wel eens een opmerking terugkomen met wat hoongelach.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:24 schreef Rots het volgende:
[..]
Dit topic heeft toch niks te maken met Feyenoord? Leuke poging om te trollen, maar je kan ook gewoon inhoudelijk reageren en niet overal Feyenoord bijhalen als je het even niet meer weet.
Oja en jullie mogen de Cler wel kopen hoor.![]()
Je hoeft niet te gaan schelden hoor, ik was op dat moment gewoon niet online. En ik meen me te herinneren dat jij iets in die trant zei, zou ook een andere Ajacied geweest kunnen zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij wist hier anders ook niks op te zeggen.
[..]
Vuile hypocriet.
Jammer dat het tegenwoordig te vaak gebeurt, zelfs als je een normale discussie wilt voeren. Zou je als mod toch in moeten grijpen imo, maar oké, je kan natuurlijk niet helemaal objectief blijven he.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als een Feyenoorder zo reageert in het Ajax topic dan kan er wel eens een opmerking terugkomen met wat hoongelach.
Joris Mathijsen.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:25 schreef Sj0rs het volgende:
Petje af voor de onderhandelaars.Nu benieuwd waar het geld aan verspild wordt.
Maakt niet uit, het mag nog steedsquote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef StarGazer het volgende:
- edit -
de Schilder opmerking was al geplaatst
De "waarheid is hard"-opmerking ook, lees eens 5 posts terug voordat je iets plaatst.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef StarGazer het volgende:
- edit -
de Schilder opmerking was al geplaatst
Jij en een normale discussiequote:Op maandag 8 juni 2009 19:26 schreef Rots het volgende:
Jammer dat het tegenwoordig te vaak gebeurt, zelfs als je een normale discussie wilt voeren. Zou je als mod toch in moeten grijpen imo, maar oké, je kan natuurlijk niet helemaal objectief blijven he.![]()
Heeft Urby er een blowmaatje bij.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Jong-a-Pin mag vertrekken bij Heerenveen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij en een normale discussie
Maar goed, weer genoeg tijd en moeite aan je verspilt.
Hopen dat er snel een opvolger bekend is.
In dat geval mag er maar een in aanmerking komen natuurlijk!quote:
Ach gut, ik zei bijna hetzelfde als Sjimzquote:Op maandag 8 juni 2009 19:28 schreef Rots het volgende:
[..]
De "waarheid is hard"-opmerking ook, lees eens 5 posts terug voordat je iets plaatst.
Cry me a riverquote:Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef Rots het volgende:
[..]
Ik zeg dat Granqivst niet speelt op LB omdat hij iemand qoute over een mogelijke linksback. Daarnaast ligt daar imo niet de prioriteit voor jullie, nee dat is geen normale discussie proberen te starten hé? Maar oké, genoeg tijd en moeite aan jou zogenaamde objectiviteit verspeeld sjimz.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Of Marcel de Jong.
Daar was Zjroentje nog zo gecharmeerd van.
Maar niet voor Ajax, zelfde geldt voor Boulahrouz.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Prima verdediger, onbegrijpelijk dat die maar ondergewaardeerd blijft in NL.
Puur gericht op het Nederlands elftal waar hij bij uitstek de zwakste speler telkens maar weer is.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Prima verdediger, onbegrijpelijk dat die maar ondergewaardeerd blijft in NL.
Ik vind Ooijer toch een stuk zwakker.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Puur gericht op het Nederlands elftal waar hij bij uitstek de zwakste speler telkens maar weer is.
Ik zeg Ole Tobiassen van MVV terughalenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef StarGazer het volgende:
Voetbalt Tom Sier eigenlijk nog?
El-Akchaoui.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:37 schreef sjimz het volgende:
Geen idee of er buiten Braafheid (die toch niet komt) opties zijn in Nederland.
Alsof betere spelers naar ajax willen komenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:38 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar niet voor Ajax, zelfde geldt voor Boulahrouz.
Ook nergens op gebaseerd, of op die ene oefenwedstrijd tegen Oostenrijk?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Puur gericht op het Nederlands elftal waar hij bij uitstek de zwakste speler telkens maar weer is.
Dat was/ is meer een centrale verdediger.quote:
Matthijsen is gewoon de zwakste schakel binnen het Nederlands Elftal, sowieso de CV's, maargoed heeft bar weinig met Ajax te maken? Of denk je Mathijssen te kunnen halen?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ook nergens op gebaseerd, of op die ene oefenwedstrijd tegen Oostenrijk?
Klopt maar daar wilde Jol Vermaelen toch ook laten spelenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was/ is meer een centrale verdediger.
Het blijft me verbazen dat een Pasanen, Escude, Grygera eigenlijk pas waardering kreeg nadat ze zijn vertrokken uit de ArenA.
Boulah wel, Mathijsen echt neit.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:49 schreef Barca het volgende:
Mathijsen en Boulahrouz niet goed genoeg voor Ajax? HAHAHA!
Zo'n goede als Joris hebben we nu niet in de eredivisie.quote:
fixed.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:54 schreef Frankz0rz het volgende:
Joris niet goed genoeg voor Ajax maar wel voor HSV en Oranje zeker? Ja tuurlijk
Wat mij betreft is er geen sprake van eerst. Ik vind dat op Van der Wiel en Wielaert na de gehele verdediging vervangen moet worden. Nou ja, Stekelenburg en Vermeer mogen natuurlijk blijven.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:00 schreef Rots het volgende:
[..]
Neejoh, ze willen hier liever eerst een CV.
Nee zeer zeker niet, hij wil niet eens.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:45 schreef Rots het volgende:
[..]
Matthijsen is gewoon de zwakste schakel binnen het Nederlands Elftal, sowieso de CV's, maargoed heeft bar weinig met Ajax te maken? Of denk je Mathijssen te kunnen halen?
Braafheid zal echt wel naar Munchen gaan.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:01 schreef Barca het volgende:
Met Stekelenburg, Van der Wiel, Boulahrouz/Wielaert, Mathijsen en Braafheid zouden we een goede verdediging hebben. Meteen een goede linie voor oranje.
Wellicht die Obradovic als wissel. (Bij Ajax dan.)
Wielaert?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:01 schreef Barca het volgende:
Met Stekelenburg, Van der Wiel, Boulahrouz/Wielaert, Mathijsen en Braafheid zouden we een goede verdediging hebben. Meteen een goede linie voor oranje.
Wellicht die Obradovic als wissel. (Bij Ajax dan.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |