21:30 Undercover in Nederlandquote:Rechts inhalen, bumper kleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Wegmisbruikers worden geconfronteerd met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen én andere levens in gevaar brengen.
Natuurlijk op ons aller campingzender!quote:Met de verborgen camera als het perfecte wapen, worden allerlei duistere zaken ontmaskerd door Alberto Stegeman en zijn team. Vele strafbare feiten die overal en dagelijks onopgemerkt plaatsvinden, zijn blootgelegd. Maar ook op maatschappelijk niveau zijn diensten bewezen, zoals bleek bij het testen van de beveiliging van de internationale luchthaven Schiphol, waarbij er zelfs in werd geslaagd om een nepbom aan boord van een vliegtuig te plaatsen. Dit seizoen haalt Alberto wederom zaken boven water, die de verbazing te boven gaan.
Is lastig van uit Limburg denk ik..quote:Op zondag 7 juni 2009 21:28 schreef Palmboom313 het volgende:
Die gast kan gewoon met het nachtnet rijden
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK DAT DIT KAN IN NEDERLAAAAAAAAAAAAAAAAAND SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
quote:
dit loopt de spuigaten uitquote:Op zondag 7 juni 2009 21:31 schreef WcPot het volgende:
1 Topic vol alleen van wegmisbruikers ongelofelijk dat het kan!!!
Als je gewoon normaal rijdt kan dat ook makkelijk. Ik ben nog nooit aangehouden in 7 jaar tijd ofzo.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:31 schreef smesjz het volgende:
Wat een huilie
Ik denk dat er toch veel van die gasten zijn die toch de gok nemen en in de auto stappen. Deze meneer gaat dat volgens mij ook gewoon doen...
quote:echte goede nederlandse valium van t beste merk roche!
per doosje van 100 stuks. 90 euro 5 doosjes voor 350.
Puik ideequote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat mij betreft pakken we reportage er vanavond ook nog bij.
Fok! inkoop actie opzetten?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef paulzurrr. het volgende:
Er kan nog gekocht worden!
http://snuffelbeurs.nl/showdetail.php?id=4460
[..]
100 eu /gldquote:
Reportage? Hierna komt toch HvN?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat mij betreft pakken we reportage er vanavond ook nog bij.
22:50 begint reportage, daar tussenin zit hvnquote:
aha ok, laten we die dan inderdaad er maar bij nemenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
22:50 begint reportage, daar tussenin zit hvn
EN NIEMAND DIE HET ZIET!quote:Op zondag 7 juni 2009 21:38 schreef leolinedance het volgende:
GELD VERDIENEN AAN ANDERMANS VERSLAVING!!! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:41 schreef leolinedance het volgende:
Hier kun je ook kanker oplopen met al die uitlaatgassen![]()
Een expert
ok, maar wel zonder cameraquote:Op zondag 7 juni 2009 21:42 schreef Rosbief het volgende:
Ik wil dat jij stopt honden met zwijnen te laten vechten@!!!!![]()
Prachtig idd hoe ie dat zegtquote:Op zondag 7 juni 2009 21:42 schreef Rosbief het volgende:
Ik wil dat jij stopt honden met zwijnen te laten vechten@!!!!![]()
Het is een CAN in plaats van een tubequote:Op zondag 7 juni 2009 21:45 schreef leolinedance het volgende:
Die stem over die gel. Wat een grafstem zeg
Nee.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:44 schreef delano.888 het volgende:
Wacht, als de pepsi cola nou niet in de aktie is bij de AH en wel bij de super, krijg ik dan bij de AH mijn geld terug?
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:46 schreef nattermann het volgende:
NIEUW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DE ALBERTO STEGEMAN RINGTONE !!!!!!!!!!!!!!!!
SMS Baas Aan naar SBS6 voor de ultieme Alberto Stegeman Ringtone!
"Ongelofelijk, dat dit kan in Nederland. En uiteraard allemaal, zonder het bezit van een pasje"
Hoe werkt het dan welquote:
hebben, hebben, hebben!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 21:46 schreef nattermann het volgende:
"Ongelofelijk, dat dit kan in Nederland. En uiteraard allemaal, zonder het bezit van een pasje"
Sms een aan voor de:quote:Op zondag 7 juni 2009 21:46 schreef nattermann het volgende:
Ja he, bij de volgende reclame nano-capsules. Anders klinkt het niet nieuw meerquote:
Lekker logisch, dus als hun actie duurder is dan andermans actie, dan geven ze geld terug, maar als hun normale prijs veeeeeeeel duurder is dan andermans normale prijs (zoals bij pepsi cola) dan niet..quote:Op zondag 7 juni 2009 21:47 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als het bij de AH en Super in de actie is.
quote:
pico.quote:
atto-capsulesquote:
Ik ben hetquote:Op zondag 7 juni 2009 21:50 schreef ouderejongere het volgende:
Er wordt een Fok!-er ontmaskerdwie zal het zijn?
ik had m alquote:
bestaat nietquote:
niet zo bijdehand doenquote:
DAt dit kan !!!! dit soort opmerkingenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:52 schreef nattermann het volgende:
PaardenmiddelJa dat moet ook wel, met zo'n omvang
Ongeloofelijk!quote:Op zondag 7 juni 2009 21:53 schreef RobertVH het volgende:
[..]
DAt dit kan !!!! dit soort opmerkingen
mensen die niet snappen.. ach laat maar.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:54 schreef Doler12 het volgende:
Mensen die niet begrijpen dat de stemmen vervormd worden.
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:55 schreef Rosbief het volgende:
Undercover pics van hoe ze haar pillen bereidt, DAT DIT KAN IN NEDERLAND![]()
[ afbeelding ]
MY EYES!!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 21:55 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:55 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon ff koken dan kan je het witte van de bodem schrapenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:55 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |