Daar hadden we vorig jaar aan gedacht, maar dat kan domweg hier niet omdat er echt geen sportvelden beschikbaar zijnquote:
Maar dan laaat ik mijn team stikken!!1quote:Op zondag 7 juni 2009 20:54 schreef Biogarde het volgende:
En er kwam niet in je op om te zeggen; zak in de stront met je voetballen? Of ben ik nou zo simpel?
Ja, ze hadden mij ook gewoon in m'n gezicht kunnen zeggen dat ik dik ben, maar nee, ze doen het op een subtielere wijzequote:
Mjah, ik en de anderen hebben maar besloten om morgen te gaan en ff zwart op wit te horen te krijgen wat ze nou willen van onsquote:
Tja je kan er naartoe gaan en et ff aankijken, maar als ze je echt met een strak schema opzadelen zou ik et wel wetenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, ik en de anderen hebben maar besloten om morgen te gaan en ff zwart op wit te horen te krijgen wat ze nou willen van onsAch, en een beetje conditietraining kan geen kwaad voor mij, en heb op de maandagavond toch niets beters te doen. Maar het moet absoluut geen verplichting worden
Mjah, mijn familie was al helemaal verbaast dat ik mij weer eens ergens had aangemeld, als ik mij nu afmeldt zonder dat het seizoen uberhaupt begonnen is krijg ik dat de komende 2 jaar op elke verjaardag nog te horenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tja je kan er naartoe gaan en et ff aankijken, maar als ze je echt met een strak schema opzadelen zou ik et wel weten
Maar voedingsschema'squote:Op zondag 7 juni 2009 21:04 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, mijn familie was al helemaal verbaast dat ik mij weer eens ergens had aangemeld, als ik mij nu afmeldt zonder dat het seizoen uberhaupt begonnen is krijg ik dat de komende 2 jaar op elke verjaardag nog te horen
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
en ff zwart op wit te horen te krijgen
Als verklaring voor het combineren van zegswijzen wil ik naar voren brengen dat ik moe benquote:
Ach, ik ben best zwaar (100+ kilo), maar heb geen buikje oid. Van mij hoeft er dus niet zonodig een kilo af wat vanaf.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:09 schreef phpmystyle het volgende:
Stel je voor dat er een paar kilo af gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |