Ik zie niet in waarom je je daarvoor zou schamen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Stortte vrijdag wel even goed in, was bij ma omdat ze jarig en om de een of andere reden gaat er dan van alles door me hoofd was heb gewoon een tijd zitten jankken , kwamen mensen kijken wat er aan de hand was schaamde me kapot
oh dat is vervelend.............ik weet niet waarom je huilde...........maar zal vast iets zijn, dat je raakte....quote:Op zondag 7 juni 2009 20:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Stortte vrijdag wel even goed in, was bij ma omdat ze jarig en om de een of andere reden gaat er dan van alles door me hoofd was heb gewoon een tijd zitten jankken , kwamen mensen kijken wat er aan de hand was schaamde me kapot
Jawel, ik heb er gewoon echt geen zin in... Omdat ik me er vaak echt onwijs kut door ga voelenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken, en dat weet je zelf ook, er is geen reden om je onzeker te voelen
Het zullen niet de uitjes geweest zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:48 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
oh dat is vervelend.............ik weet niet waarom je huilde...........maar zal vast iets zijn, dat je raakte....
sterkte
Waarom zou je daarvoor schamen?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bijv. jaquote:Op zondag 7 juni 2009 20:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
Volgende week word het gezellig met z'n allen
Hou ons op de hoogtequote:Op zondag 7 juni 2009 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bijv. jamaar is voor mij nog niet 100 % zeker hoor.
Jij zei:quote:
Dus niet teveel jezelf tegenspreken hequote:
Hihihi dat snap ikquote:Op zondag 7 juni 2009 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zullen niet de uitjes geweest zijn.
Tja is weg rennen er van dan een oplossing ?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb er gewoon echt geen zin in... Omdat ik me er vaak echt onwijs kut door ga voelen
Ja, jou houd je natuurlijk niet zomaar voor de gek.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij zei:
[..]
Dus niet teveel jezelf tegenspreken he
Je bent scherp vanavondquote:Op zondag 7 juni 2009 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij zei:
[..]
Dus niet teveel jezelf tegenspreken he
In elk geval een tijdelijk oplossing... Ik weet gewoon even niet wat ik er mee moet, ik weet namelijk dat ik me hoe dan ook kut ga voelen. Als de persoon in kwestie me niet wil ga ik me kut voelen. Maar als de persoon in kwestie me wél wil ga ik me ook kut voelen omdat ik dan onwijs onzeker ben enzoquote:Op zondag 7 juni 2009 20:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja is weg rennen er van dan een oplossing ?
bedankt ze zullen ook wel wat gewent zijn op een begraafplaats rond deze tijd van het jaar spookt er gewoon van alles door me hoofd ma tanja sebas gewoon weer een rot tijdquote:Op zondag 7 juni 2009 20:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je je daarvoor zou schamen.
Ik heb wel eens een mindere dag natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 20:50 schreef vencodark het volgende:
Ja, jou houd je natuurlijk niet zomaar voor de gek.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:50 schreef getl0st het volgende:
Je bent scherp vanavond
En je hebt gelijk..
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een mindere dag natuurlijk
[..]
herkenbaar!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik vind het kut om iets voor iemand te voelen, maakt me kwetsbaar en onzeker, en dat wil ik niet zijn.
Hoiquote:
Dat kan ik me voorstellen. Wel dapper dat je alsnog naar de begraafplaats gegaan bent.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
bedankt ze zullen ook wel wat gewent zijn op een begraafplaats rond deze tijd van het jaar spookt er gewoon van alles door me hoofd ma tanja sebas gewoon weer een rot tijd
I'm only humanquote:Op zondag 7 juni 2009 20:53 schreef vencodark het volgende:
jij hebt ook weleens een minder oplettende dag?
Dat valt me bijna tegen.
Maar is menselijk hoor.
Je weet dat je dat nooit zelf moet doenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:56 schreef KudFokker het volgende:
Net een plekje rond mijn oksel weg gesneden
Was een soort van wratje, maar die werd steeds groter en werd rood de laatste dagen...
Heeft gewoon 30 minuten gebloed
zulke dingen moet je ook niet zelf doen sukkeltjequote:Op zondag 7 juni 2009 20:56 schreef KudFokker het volgende:
Was een soort van wratje, maar die werd steeds groter en werd rood de laatste dagen...
Is it a plain.. is it an alien.. no its Cuegirllie.. only human!!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:56 schreef vencodark het volgende:
Geen beest? Geen alien? pff hebben we ook weer mazzel.
- 1 slimheid.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:56 schreef KudFokker het volgende:
Goed bezigquote:Op zondag 7 juni 2009 20:56 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:56 schreef KudFokker het volgende:
Mijn pa hielpquote:Op zondag 7 juni 2009 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet dat je dat nooit zelf moet doen
En toch kan jij niet vliegen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is it a plain.. is it an alien.. no its Cuegirllie.. only human!!
quote:
En jij?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen beest? Geen alien? pff hebben we ook weer mazzel.
Wat doet hij daar dan? schoonmaker?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn pa hielphij werkt op de operatie kamer van de VU van Amsterdam
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik hoop niet als schoonmaker.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
niet?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat doet hij daar dan? schoonmaker?
Nee, hij uhm... kut, kan niks grappigs verzinnenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat doet hij daar dan? schoonmaker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |