Begrijp ik, ff peilen hoe en wat tussen julliequote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
daarom ga ik het ook even met voormalig lief wil overleggen voor ik toe zeg te komen![]()
en ik wil idd ook even kijken hoe ik er dan voor sta, het is beetje hrmm vreemd nog in mijn kop geloof ik.
Maar heb jij ruzie met je voormalig lief, of nog teveel gevoel dat je hem liever niet tegen wil komen?
Als jij dat knopje vindt vertel het dan ook even aan mij. Dat wil ik ook namelijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:
Weet iemand misschien een knopje waarmee je je gevoel en alles wat daarmee gepaard gaat uit kunt zetten?
Herkenbaar.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Da's het hele probleem. Ik denk teveel. Ik denk altijd. En overal. Over alles.
quote:
Klinkt niet best nee, is het gevoel ook wederzijdsquote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das verdomde jammer
[..]
Dat ik iets voor iemand begin te voelen, terwijl ik dat helemaal niet wil enzo
Seroxat in een hoge dosis kan je volgens mij in een soort van wandelend kasplantje omtoverenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:
Weet iemand misschien een knopje waarmee je je gevoel en alles wat daarmee gepaard gaat uit kunt zetten?
Thanks...quote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat is het ergste dat kan gebeuren? Hij gaat hoe dan ook terug naar het buitenland, aangezien hij hier maar een weekje is? Hoe wil je dat hij je ziet? Relaxed of volledig opgefokt omdat je zo zenuwachtig bent? Niet echt aantrekkelijk, I tell ya. Dus, chill.. Het ergste dat kan gebeuren, gebeurt niet.
hrmm das wel naar zeg.. Wel begrijpelijk hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet niet of het verstandig is hem weer te zien. Volgens mij krijg ik dan weer beetje last van kriebels enzo.
Gefeliciteerdquote:
dan komt die bitchfight er dus ook nietquote:Op zondag 7 juni 2009 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar we vinden niemand allebei even leuk.
Veel hier je gezicht laten zien, slepen je wel er door heenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Thanks...
Ik weet rationeel wel dat ik niet nerveus hoef te zijn maar ik heb echt buikpijn van de zenuwen gewoon.
Ben weinig in mijn leven zo nerveus geweest. Vraag me al af hoe ik ben op dinsdag zelf![]()
Waarschijnlijk een wandelend wrak...
Maar natuurlijk mag hij er niks van merken dus als hij aanbelt dan ben ik de rust zelve he, dat snap je ook wel(en gek genoeg kan ik dat gewoon...)
Nu is het ook wel een schrale troost dat hij waarschijnlijk net zo, zo niet nerveuzer is dan ik...
Ja, heb er nu wat weer wat meer last van dan vorige week enzo.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hrmm das wel naar zeg.. Wel begrijpelijk hoor
Doe maar nietquote:Op zondag 7 juni 2009 20:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Seroxat in een hoge dosis kan je volgens mij in een soort van wandelend kasplantje omtoveren
Je geeft snel opquote:Op zondag 7 juni 2009 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gefeliciteerdhoop dat je er blij mee bent
[..]
dan komt die bitchfight er dus ook niet
2 dagen nerveus is wel heel veel hoor!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:31 schreef Lotusss het volgende:
Thanks...
Ik weet rationeel wel dat ik niet nerveus hoef te zijn maar ik heb echt buikpijn van de zenuwen gewoon.
Ben weinig in mijn leven zo nerveus geweest. Vraag me al af hoe ik ben op dinsdag zelf![]()
Waarschijnlijk een wandelend wrak...
Maar natuurlijk mag hij er niks van merken dus als hij aanbelt dan ben ik de rust zelve he, dat snap je ook wel(en gek genoeg kan ik dat gewoon...)
Nu is het ook wel een schrale troost dat hij waarschijnlijk net zo, zo niet nerveuzer is dan ik...
is wel je gevoel uitquote:
Doe ik ook... mijn vrienden worden helemaal gek van mij door mijn nerveuze gedoe...quote:Op zondag 7 juni 2009 20:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Veel hier je gezicht laten zien, slepen je wel er door heen
Ja das natuurlijk nog maar de vraag.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gefeliciteerdhoop dat je er blij mee bent
[..]
dan komt die bitchfight er dus ook niet
Mbt jou of die bitchfight?quote:
Hoelang is het al 'uit'?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, heb er nu wat weer wat meer last van dan vorige week enzo.Beetje wisselend.
![]()
Maar goed, ik zal hem niet zo snel tegenkomen, is maar goed dat ie niet hier in de buurt woont.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:34 schreef kwaakvaak het volgende:
yeah : http://tweakers.net/nieuw(...)sverhoging-door.html![]()
Ik heb geen idee, maar ik vind het kut om iets voor iemand te voelen, maakt me kwetsbaar en onzeker, en dat wil ik niet zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Klinkt niet best nee, is het gevoel ook wederzijds
snel zat voor mij... ik ben wel klaar met alles downloaden wat online staat. Hoef geen mirror van het internet bij te houdenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is best traag, over 2maandjes glasvezel
Zo moet je niet denken, en dat weet je zelf ook, er is geen reden om je onzeker te voelenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik vind het kut om iets voor iemand te voelen, maakt me kwetsbaar en onzeker, en dat wil ik niet zijn.
En je zit er nog steeds mee?quote:
Mijn gevoel staat al vaak uit. Het enige wat ik dat ik mijn gevoel beter kan controleren.quote:
Best wel. Alleen beetje te kort van mogen genieten. Das soms het vervelende, dat je zoiets heb van: potverdrie! waarom mocht het nu niet wat langer duren.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
En je zit er nog steeds mee?
Dan moet ie een aardige indruk achter gelaten hebben
De bitchfight komt er miss nog wel, maar is niet te sturenquote:
Gelukkig zijn de mensen hier, heel geduldig en wel wat gewendquote:Op zondag 7 juni 2009 20:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe ik ook... mijn vrienden worden helemaal gek van mij door mijn nerveuze gedoe...
Ik weet wat je bedoelt.. maar dan is de reden dat het over is gegaan ook een reden waar je je niet bij kan neerleggen?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Best wel. Alleen beetje te kort van mogen genieten. Das soms het vervelende, dat je zoiets heb van: potverdrie! waarom mocht het nu niet wat langer duren.
Is ook geen wedstrijtje hoor.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De bitchfight komt er miss nog wel, maar is niet te sturen
en mbt jou.. ik ga niet aan een wedstrijdje meedoen.. vind ik een afknapper.
ja...... dat dusquote:Op zondag 7 juni 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Best wel. Alleen beetje te kort van mogen genieten. Das soms het vervelende, dat je zoiets heb van: potverdrie! waarom mocht het nu niet wat langer duren.
Hm, weet ik niet. Het is best lastig, liefde was ineens over en dat kwam best wel ff aan zo ineens.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:38 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt.. maar dan is de reden dat het over is gegaan ook een reden waar je je niet bij kan neerleggen?
wedstrijdje om mij?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De bitchfight komt er miss nog wel, maar is niet te sturen
en mbt jou.. ik ga niet aan een wedstrijdje meedoen.. vind ik een afknapper.
Denk zo nog regelmatig over me eerste lief en dat zal wel zo blijven ook, maakt ons toch een beetje mensenlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, weet ik niet. Het is best lastig, liefde was ineens over en dat kwam best wel ff aan zo ineens.
Tja, je doet er zo weinig aan he.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:40 schreef getl0st het volgende:
[..]dat was dus van zijn kant.. rot voor je
Dat kan ik me in jouw geval ook iets meer voorstellen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Denk zo nog regelmatig over me eerste lief en dat zal wel zo blijven ook, maakt ons toch een beetje mensenlijk
idd is maar net hoe diep de gevoelens zitten, wees maar blij dat die er zijn, zonder gevoel lijkt me ook klote door het leven gaanquote:Op zondag 7 juni 2009 20:41 schreef HeatWave het volgende:
ach, ikwas vrijdag op het feestje van de nieuwe vriend van een ex van me, soms doet het jaren pijn, soms is het makkelijker of logischer om er overheen te raken.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
wedstrijdje om mij?is ook helemaal niet nodig
Geen gevoel hebben dan kan je beter dood zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
idd is maar net hoe diep de gevoelens zitten, wees maar blij dat die er zijn, zonder gevoel lijkt me ook klote door het leven gaan
Als het geen wedstrijdje is.. wat heb ik dan opgegeven?quote:Op zondag 7 juni 2009 20:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
wedstrijdje om mij?is ook helemaal niet nodig
Ik wil niet dat er vrouwen ruzie krijgen om mijquote:
Stortte vrijdag wel even goed in, was bij ma omdat ze jarig en om de een of andere reden gaat er dan van alles door me hoofd was heb gewoon een tijd zitten jankken , kwamen mensen kijken wat er aan de hand was schaamde me kapotquote:Op zondag 7 juni 2009 20:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat kan ik me in jouw geval ook iets meer voorstellen.![]()
De bitchfightquote:Op zondag 7 juni 2009 20:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het geen wedstrijdje is.. wat heb ik dan opgegeven?
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, je doet er zo weinig aan he.
Genoeg erover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |