09-11-2001 gaat weer gruwelijk worden! (H)quote:Op zondag 7 juni 2009 19:45 schreef Opperkwal het volgende:
Of mensen die na 2 dagen de datum van het begin van hun relatie in hun naam zetten, sowieso mensen die datums in hun naam zetten.
De superrelatieven zij niet aan te slepenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee doe vind ik ook het grappigstmensen die er nog van alles tussen zetten.
Dit was eh: Hou echt super geweldig veel van je
ik vind al die data gewoon eng. ik ken een meisje die echt tig data weet.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:45 schreef Opperkwal het volgende:
Of mensen die na 2 dagen de datum van het begin van hun relatie in hun naam zetten, sowieso mensen die datums in hun naam zetten.
Verliefd zijn en houden van zijn niet hetzelfde.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:39 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
[..]
Daarin ben ik het niet met je eens. Veel stelletjes zijn écht verliefd en hebben op die leeftijd soms een relatie van 2 jaar. Dan neem ik aan dat je toch echt van iemand houdt.
Dit.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:51 schreef Sidelya het volgende:
[..]
Verliefd zijn en houden van zijn niet hetzelfde.
daarom vind ik het belachelijk dat mensen dat al na 2 dagen zeggen. nota bene in hun msnnaam... met behulp van een afkorting..quote:Op zondag 7 juni 2009 19:51 schreef Sidelya het volgende:
[..]
maar wanneer hou je volgens jou dan van iemand?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:51 schreef Sidelya het volgende:
[..]
Het zijn pubers die het doen. Heeft dat nog uitleg nodig? Dit is net zoals janken over vrouwen en dat ze liever schoften hebben.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:53 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
[..]
daarom vind ik het belachelijk dat mensen dat al na 2 dagen zeggen. nota bene in hun msnnaam... met behulp van een afkorting..
Als je liefhebt en daar niets voor terugverwacht. Onvoorwaardelijk. Een beetje zoals jouw moeder van jou houdt.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:54 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
[..]
maar wanneer hou je volgens jou dan van iemand?
Mijn verjaardag.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:50 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
[..]
ik vind al die data gewoon eng. ik ken een meisje die echt tig data weet.
"Ohja! toen we eens koffie na school dronken! was dat niet.. "
interrumpering: "28 oktober 2008"
like.. leven?
anybody?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |