Gast..quote:Op zondag 7 juni 2009 22:05 schreef 3lmo het volgende:
Omdat het een jongen is. Je houdt van gelverzekerde jongens, of was je dat soms vergeten?
Wie weet speelt dat dan ook een rol, dat je je altijd kan verbergen. Een soort van vluchtgedrag dat je verlegenheid alleen maar in de kaart speelt.quote:
Een standaard muts gaat na zo'n sms giegelen en met vriendinnen bellen. BT zou een uitzondering zijn.quote:
Die wordt inderdaad spontaan nat. Volgens mij bestaat haar leven uit niet veel meer dan flirten in de SC, opgeilen op MSN en wachten op dat ene SMS'je.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:07 schreef 3lmo het volgende:
Een standaard muts gaat na zo'n sms giegelen en met vriendinnen bellen. BT zou een uitzondering zijn.
Ojaquote:Op zondag 7 juni 2009 22:05 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Omdat het een jongen is. Je houdt van zelverzekerde jongens, of was je dat soms vergeten?
Ja graagquote:Op zondag 7 juni 2009 22:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wij moeten de gedachtegang van een VMBO'er gaan uitleggen?
Mijn vriendinnen zouden het niet waarderen als ik ze om half 3 nog bel omdat ik niet kan slapen en een zoooo spannend smsje heb gekregenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:07 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Een standaard muts gaat na zo'n sms giegelen en met vriendinnen bellen. BT zou een uitzondering zijn.
Misschien is de verlegenheid ook wel een deel desinteressequote:Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wie weet speelt dat dan ook een rol, dat je je altijd kan verbergen. Een soort van vluchtgedrag dat je verlegenheid alleen maar in de kaart speelt.
Zaterdagnacht. Weekend. Dan kan dat.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oja
[..]
Ja graag
[..]
Mijn vriendinnen zouden het niet waarderen als ik ze om half 3 nog bel omdat ik niet kan slapen en een zoooo spannend smsje heb gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg wel leukere smsjesquote:Op zondag 7 juni 2009 22:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die wordt inderdaad spontaan nat. Volgens mij bestaat haar leven uit niet veel meer dan flirten in de SC, opgeilen op MSN en wachten op dat ene SMS'je.
Ik draag zelf een haarband tijdens voetbal.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:11 schreef LudoSanders het volgende:
De meningen over het dragen van een haarband zijn dus verdeeld.
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:10 schreef Zotheid het volgende:
Sms eens terug joh!
Ik doe het zelf regelmatig.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:11 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie smsen elkaar?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik krijg wel leukere smsjes
'Ilse, met je pronte tieten is 't altijd genieten. Aan jouw lippen kunnen geen enkele tippen.'
Copyright @ Fascination
Subtiel?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:02 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat is de subtiele manier van jongens om mee te delen dat ze wel interesse hebben. Hierop antwoord jij positief, en na enkele malen lig je op je rug.
Misschien wel, maar je kunt er niet zomaar van uit gaan dat iemand maar wakker is midden in de nachtquote:
Hangt af van degene die hem draagt.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik krijg het nog druk.
Oke. Domperidon werkt.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Staat uit in de slaapkamer en ik ben in de huiskamer ziek te wezen
Desinteresse? Waar zou je dan niet in geïnteresseerd zijn, de wereld om je heen?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien is de verlegenheid ook wel een deel desinteresse
Maar..
Vanwaar deze analyse?
Ik niet meer, ik heb mijn wilde haren verloren.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik draag zelf een haarband tijdens voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |