Vind deze dan weer wat minder bijzonder.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mee eens, heel onschuldig.
Ben benieuwd, is dit nu jouw smaak of niet?
[ afbeelding ]
Pwny.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ze heeft mooi haar trouwensik wilde m'n kapsel ook altijd met zo'n pony maar daar dacht mn haar zelf anders over
!
Jij wilde toch zoiets?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ze heeft mooi haar trouwensik wilde m'n kapsel ook altijd met zo'n pony maar daar dacht mn haar zelf anders over
!
Sommige meisjes zijn nou eenmaal onzeker, ook al zijn ze nagenoeg perfectquote:Op zondag 7 juni 2009 19:18 schreef Fascination het volgende:
Dat meisje uit de OP heeft een perfect gezicht, gaat ze zeuren dat haar gezicht te papperig is. Waar gaat het heen met deze wereld.
Dat moeten ze niet zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sommige meisjes zijn nou eenmaal onzeker, ook al zijn ze nagenoeg perfect.
Ik las dat laatst nog ergens, dat mensen die totaal niet in de buurt komen van perfectie er ook niet naar streven omdat ze weten dat het niet haalbaar is, maar dat mensen die al knap zijn alleen nog maar knapper willen wordenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sommige meisjes zijn nou eenmaal onzeker, ook al zijn ze nagenoeg perfect.
Ja dat is weer het andere uiterste.quote:
Poets je tanden eens!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:25 schreef Skylark. het volgende:
* Skylark. blaast liefdevol weer een zuchtje wind in dit topic.
Dat moet je dus niet tegen mij zeggen. De koning van het gebit, de hertog van de tandpasta, de jonker van de Listerine.quote:
Ik geloof er niets van. Bewijsquote:Op zondag 7 juni 2009 19:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet tegen mij zeggen. De koning van het gebit, de hertog van de tandpasta, de jonker van de Listerine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |