...in Nederlandquote:Op zondag 7 juni 2009 21:08 schreef Tommeke het volgende:
Rijden met een verrekijker op je harses
Dat dit kan...
met zo'n faalhaas kan dat nooit goed uitpakken.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:09 schreef nattermann het volgende:
Stel dat ik een bank overval dan ben ik nog mijn baan niet kwijtDenk het wel, kan me goed voorstellen dat je baas het niet zo op prijs stelt als je een bank overvalt. Tevens hoef je dan toch nooit meer te werken, als je het goed aanpakt
Als m'n rijbewijs vervalt ben ik nog bankquote:Op zondag 7 juni 2009 21:10 schreef cvboer het volgende:
Als ik een bank overval ben ik nog mijn rijbewijs nie kwijt
Als m'n bank rijbewijs ben ik nog vervaltquote:Op zondag 7 juni 2009 21:11 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Als m'n rijbewijs vervalt ben ik nog bank
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Ze heeft een heel aparte tip om niet met roken te beginnen
gewoon paffen joh, is heerlijk
Precies gebrek aan lesbische smaatjes sexquote:
Sowieso, waarom zou ik het moeten kopen voor kinderen die ik toch niet heb?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:15 schreef FunkyHomosapien het volgende:
"ieder kind heeft het recht om kind te zijn."
wtf is dat nou voor slogan, en dan nog wel voor OMO.
vraag me af wat die marketingpik aan zo een zin heeft verdient.
Whut...?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:21 schreef Demon_Hunter het volgende:
OMG OMG OMG EINDELIJK UNDERCOVER IN NEDERLAND !!!!!!!!!!!!! GOGOGO
Nja, de berijder is er verantwoordelijk voor, hij moet op zn beurt weer de verkoper aanspreken daarop.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heeft die man gewoon gelijk in, dit is onzin.
HOE lekker, ik ben zjaloerzquote:Op zondag 7 juni 2009 21:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
Sevenumhaha hier komt die huilie
triest figuur!!! oh ja jongens ik heb 2 patat met en 2 mexicano`s met satesaus terwijl ik dit kijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |