Hoe kan dat nouquote:Op zondag 7 juni 2009 20:53 schreef Kopbal het volgende:
Die Hagenezen zijn echt kanker.
KOOS!quote:
Past wel met die naaiersquote:
Ik denk dat zn anale ontmaagding allang is geweest hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 20:57 schreef Kopbal het volgende:
Koos solliciteert naar een anale ontmaagding.
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:58 schreef Billy_Talent het volgende:
Zouden bij de cijfers over het doden- en gewondental in het verkeer van dit jaar ook het drama op koninginnedag worden meegenomen?
Stuur even een mailtje zou ik zeggen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:58 schreef Billy_Talent het volgende:
Zouden bij de cijfers over het doden- en gewondental in het verkeer van dit jaar ook het drama op koninginnedag worden meegenomen?
Tsss......... Nero kan er niet mee omgaanquote:
Ik hoop het wel, anders halen ze die 580 nooit natuurlijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:58 schreef Billy_Talent het volgende:
Denk het wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:58 schreef Billy_Talent het volgende:
'menerd.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Tsss......... Nero kan er niet mee omgaan
Presentatoren die interviews doen vanaf bierkratten en ander aanverwant spul.quote:
inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef Nero22 het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde types die niet in beeld willen komen.
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:01 schreef nattermann het volgende:
Toch typisch, zo'n mannetjes rijden altijd in een golf
Of een BMW.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:01 schreef nattermann het volgende:
Toch typisch, zo'n mannetjes rijden altijd in een golf
Verarming zal je bedoelenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:03 schreef Tommeke het volgende:
Ik zou deze verrijking voor onze cultuur nog maar eens aan een nader onderzoek onderwerpen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |