Ik jou ook kleiner dan drie.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:06 schreef Houniet het volgende:
<3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111
Dat dacht ik ook altijdquote:Op zondag 7 juni 2009 19:08 schreef Renesite het volgende:
Dacht altijd dat het een piemel was <3. De 3 zijn de ballen en de rest een klein uitgevallen model, zeg maar
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:08 schreef Renesite het volgende:
Dacht altijd dat het een piemel was <3. De 3 zijn de ballen en de rest een klein uitgevallen model, zeg maar
Uiteindelijk draaide ik mijn hoofd wat de andere kant op en werd het me een stuk concreterquote:Op zondag 7 juni 2009 19:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijdWerd al bang van sommige msn namen
Je bent stiekem een kasthomoquote:Op zondag 7 juni 2009 19:08 schreef Renesite het volgende:
Toen zag je dat het een ijsje was?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uiteindelijk draaide ik mijn hoofd wat de andere kant op en werd het me een stuk concreter!
Je snapt hem nietquote:
Nee. Het stond in de naam van een lesbisch meisje.. Toen begon ik me het toch af te vragenquote:
| < 3quote:Op zondag 7 juni 2009 19:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je snapt hem niet? En je bent nog wel een vrouw!
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Het stond in de naam van een lesbisch meisje.. Toen begon ik me het toch af te vragen!
Ik hoop serieus dat breuls volgend jaar als 1 april grap alle fok smileys door MSN smileys vervangtquote:Op zondag 7 juni 2009 19:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, dat is echt kut ja [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar ach [ afbeelding ]
Kan er wel mee leven [ afbeelding ]
Dat zou tof zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 19:21 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat breuls volgend jaar als 1 april grap alle fok smileys door MSN smileys vervangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |