Nu ben ik weer thuis en hij is werken.. maar ik kan die glimlach niet van m'n gezicht afkrijgen.
En in m'n buik kriebelt het gigantisch. Ik denk maar aan één ding en ben totaal niet op deze wereld aanwezig. Het lijkt wel alsof ik zweef..
Verliefd zijn is mooi voor mij.. vooral omdat ik weet dat er tenminste één iemand is die zich net zo voelt..*;
* star9 is stapelverliefd en zo gelukkig als ze maar kan zijn..
quote:Thanxie..
Op zaterdag 13 april 2002 12:42 schreef Matjo het volgende:
Ik ben gelukkig voor je
[afbeelding]
heb zelfs als n echte puber overal in zn kamer kleine briefjes verstopt met kleine tekstjes/gedichtjes erop.. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door star9 op 13-04-2002 12:47]
[edit] typo... [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Baka_neko op 13-04-2002 22:21]
quote:Doe het rustig aan. Als jij serieus bent, laat haar dan kiezen tussen jou en haar huidige vriend. Ze kan niet allebei hebben. En dring erop aan dat ze eerlijk is tegen haar vriend.
Op zondag 14 april 2002 09:24 schreef spooner2k het volgende:
DAAAAAAAMnnnn bij mij zijn ze afgelopen nacht ook wakker geworden, zij vind mij leuk ik haar enz enz..., blijkt echter dat ze NOG een vriendje heeft (valt dus bij mij onder het motto: Zwaar weer, maar we gaan d'r voor)
Iemand tippie hoe dit op te lossen is ???
Ik weet niet hoe serieus haar huidige relatie is, maar besef wat je kapot maakt, en bedenk goed of het dat waard is, van beide kanten. Verliefdheid kan snel komen en snel weer gaan, houden van duurt langer.
quote:Ik ken dat gevoel jah
Op zaterdag 13 april 2002 12:39 schreef star9 het volgende:
Zucht..
vlinders..
Na 11 maanden zijn ze stiekem nog steeds aanwezig en fladderen ze af en toe heftig heen en weer..
Vandaag is zo'n dag..
Toen ik vanmorgen wakker werd naast m'n vriend en hem zag glimlachen omdat ie zo gelukkig was dat ik naast m lag,
toen werden de vlinders wakker.Nu ben ik weer thuis en hij is werken.. maar ik kan die glimlach niet van m'n gezicht afkrijgen.
En in m'n buik kriebelt het gigantisch. Ik denk maar aan één ding en ben totaal niet op deze wereld aanwezig. Het lijkt wel alsof ik zweef..
![]()
Verliefd zijn is mooi voor mij.. vooral omdat ik weet dat er tenminste één iemand is die zich net zo voelt..*;
![]()
Ik kan dat heelaas niet meer, vorige week heeft ze het na een 8 maanden durende relatie uitgemaakt omdat zij geen vlinders meer had.
Ergste is, ik heb ze nu nog steeds.. En die zullen altijd blijven..
quote:Gek genoeg geloof ik daar GEEN ENE kont van, maar ja...
Op zondag 14 april 2002 16:22 schreef spookie het volgende:
ik heb al bijna 2 jaar en voel me nog elke dag heel erg verliefd
misschien behoor je tot 0,0000000000000000001% van de gehele wereldbevolking die constant in de feromonen zwelgt.
En het is zooooooooooooo moeilijk als het weekend weer voorbij is en je een heeeeeele week lang moet wachten voor je em weer kunt zien, ruiken, proeven...
quote:of je het gelooft ofniet ik ben nog erg verliefd en dat weet ik beter als jou toch
Op zondag 14 april 2002 16:51 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Gek genoeg geloof ik daar GEEN ENE kont van, maar ja...
misschien behoor je tot 0,0000000000000000001% van de gehele wereldbevolking die constant in de feromonen zwelgt.
xxxx
quote:Komt nog wel.
Op maandag 15 april 2002 21:47 schreef Ker_Plunk het volgende:![]()
waarom heb ik dit niet?
quote:komt nog wel trust me
Op dinsdag 23 april 2002 20:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ben 19...
quote:Nou en? Ik was 21 toen ik voor de eerste keer echt verliefd werd
Op dinsdag 23 april 2002 20:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ben 19...
En dat ben ik nog steeds
quote:ja wakker wordn naast de persoon waarvan je houdt RULEZ!
Op zaterdag 13 april 2002 12:39 schreef star9 het volgende:Toen ik vanmorgen wakker werd naast m'n vriend en hem zag glimlachen omdat ie zo gelukkig was dat ik naast m lag,
toen werden de vlinders wakker.Verliefd zijn is mooi voor mij.. vooral omdat ik weet dat er tenminste één iemand is die zich net zo voelt..*;
![]()
En verliefd zijn ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |