Ten eerste zitten we in KLB dus waar is je klacht.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:57 schreef Braddie het volgende:
Ik heb hier volgens mij al een keer een topic over geopend maar vind het zoooooooooooooo kut...
Ik moest wat printen voor mijn ma, Dat lukte niet omdat mijn cano IP2600 printer niet om kan gaan met papier:S...
Ik werd kwaad en heb uit woede een klap op de bovenkant van de printer gegeven, MIjn queen kalender in 2 stukken gescheurd...
Toen ik even later buiten was heb ik mijn N95 kapot gegooid(Letterlijk door midden)...
Heb er natuurlijk heeeeeel veeel spijt van, maarja dat is achteraf, Die schade is niet meer te herstellen...
Heeft er iemand tips waardoor ik de woedeaanvallen kan tegen gaan?...
Thank you:D.
JA GODVEEERRRREDMOMME!! VAL ONS ER DAN NET MEE LASTIG!! AAAAARGGGH!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:00 schreef Braddie het volgende:
Last van woedeaanvallen hebben is het meest kutte wat er is....
20 dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:01 schreef Braddie het volgende:
Heb ik al geprobeerd, En vaak zat, maar dat helpt niet..
je moet gewoon normaal doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:05 schreef Braddie het volgende:
Dat zijn echt van die standard reactie`s, Maar niemand lijkt de ernst in te zien...
quote:
Koptelefoon op? Hoezo kan gamen niet? Je hebt vast wel leuke shooters ofzo.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:07 schreef Braddie het volgende:
Ik heb niet echt het gevoel energie teveel te hebben, Maar goed...
Een game spelen gaat niet, En keihard muziek is ook geen oplossing omdat dan mijn ma gaat schreeuwen en dan word ik alleen maar bozer en bozer...
Koop een headset en ga naar klassiek muziek luisteren. Helpt wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:07 schreef Braddie het volgende:
Ik heb niet echt het gevoel energie teveel te hebben, Maar goed...
Een game spelen gaat niet, En keihard muziek is ook geen oplossing omdat dan mijn ma gaat schreeuwen en dan word ik alleen maar bozer en bozer...
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:57 schreef Braddie het volgende:
MIjn queen kalender in 2 stukken gescheurd...
Heb geen gameconsole, En mijn pc trekt amper wat games met 64mb onboard video:Pquote:Op zondag 7 juni 2009 18:10 schreef Mirel het volgende:
[..]
Koptelefoon op? Hoezo kan gamen niet? Je hebt vast wel leuke shooters ofzo.
Ritalin helpt niet tegen woede aanvallen... Het kan wel zorgen dat je wat rustiger word in je hoofd zodat je minder snel een "overload" hebt.quote:
Daarom ook het woordje "véél".quote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ritalin helpt niet tegen woede aanvallen... Het kan wel zorgen dat je wat rustiger word in je hoofd zodat je minder snel een "overload" hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef Dartanion het volgende:
TS kan deze [TK] Nokia N95 trouwens gaan sluiten!
Je bent in KLB, wat verwacht je?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:05 schreef Braddie het volgende:
Dat zijn echt van die standard reactie`s, Maar niemand lijkt de ernst in te zien...
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef Dartanion het volgende:
geniaalquote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef Dartanion het volgende:
Nou ja, de beschrijving klopt nog welquote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef Dartanion het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja: Je Queen-kalender.!
WTF ben je voor een nog niet uit de kast gekomen fagget.
TS nogmaals: (nu met vrienden)
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat dat de huidige staat isquote:Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nou ja, de beschrijving klopt nog wel
'Het toestel is niet echt in de best mogelijke staat.'
'Hij heeft een hoop beschadigingen aan de zijkanten zitten.'
quote:Toen ik even later buiten was heb ik mijn N95 kapot gegooid(Letterlijk door midden)...
Heb er natuurlijk heeeeeel veeel spijt van, maarja dat is achteraf, Die schade is niet meer te herstellen...
Dat is zielig voor het konijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:25 schreef Crack_ het volgende:
1. Koop eens een betere mobiel
2. Maak een isoleer cel voor jezelf
3. Hang er een boksbal neer
4. Koop een konijn
Dat is dieren mishandelingquote:Op zondag 7 juni 2009 18:25 schreef Crack_ het volgende:
1. Koop eens een betere mobiel
2. Maak een isoleer cel voor jezelf
3. Hang er een boksbal neer
4. Koop een konijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |