Ik heb geen kater, ik heb dorst. Veel dorst.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:47 schreef Nam_Soldier het volgende:
Kater-klacht.![]()
Leer van je fouten en drink water voordat je gaat slapen na het uitgaan.
Wat is dit toch een slecht forum...quote:Op zondag 7 juni 2009 17:47 schreef Siniti het volgende:
Alcohol
Mensen die het stoer vinden om alcohol drinken
"IK HEB GISTER GEZOPEN GAST IK WAS ZO DRONKEN"![]()
![]()
Dan moet je echt hard pissen 's ochtendsquote:Op zondag 7 juni 2009 17:51 schreef HeatWave het volgende:
Liter melk voor het slapen, nergens last van.
Inderdaad, thirst-quenching is fokking epic. Beetje in de categorie fappen of slapen.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lekker toch juist, zo'n pak juice naar binnen werken.
En jij bent niet de enige die dorst heeft, jankerds allemaal in Nederland zeg pff.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:47 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik heb geen kater, ik heb dorst. Veel dorst.
het is het een of het ander, 1 keer pissen of de hele dag brak....quote:Op zondag 7 juni 2009 17:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan moet je echt hard pissen 's ochtends
Dat heeft te maken met de suikers die er in zitten/ Osmotische waarde van dat suikerwaterquote:Op zondag 7 juni 2009 17:55 schreef 2dope het volgende:
Ga trouwens vooral geen Dubbel-fris of klonen hiervan drinken. Werkt zwaar averechts
GAST IK WAS GISTEREN KANKERLAM GEK!!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:47 schreef Siniti het volgende:
Alcohol
Mensen die het stoer vinden om alcohol drinken
"IK HEB GISTER GEZOPEN GAST IK WAS ZO DRONKEN"![]()
![]()
Gewoon even goed en vet ontbijten, en je voelt nergens wat van.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is het een of het ander, 1 keer pissen of de hele dag brak....
quote:
hoiquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |