Daar was ik al achtergekomen maar dan nog kan hij z'n bijdehandjes bij zich houden dacht ik zoquote:Op maandag 8 juni 2009 08:17 schreef rene90 het volgende:
Opgeschoond, reageren bij interesse s.v.p.
Rosbief maakt zijn reactie vaak figuurlijk, hij bedoelde ermee te zeggen dat het zijn maat niet was![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:51 schreef DJO. het volgende:
[..]
Daar was ik al achtergekomen maar dan nog kan hij z'n bijdehandjes bij zich houden dacht ik zo
Is niet de eerste keer namelijk.
Ik ben zelf 1.86 en de broekspijpen vallen redelijk lang, ik weet niet wat jou lengte is ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb wel interesse in de donkerblauwe broek. De lichte is met 32 iets te kort ben ik bang... Of valt deze misschien net wat langer uit?
25 euro incl verzendkosten voor de donkere iig
Ik ben zelf ook 1.86 mquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:11 schreef DJO. het volgende:
[..]
Ik ben zelf 1.86 en de broekspijpen vallen redelijk lang, ik weet niet wat jou lengte is ?
Toen ik hem droeg, kon ik zelfs de broekspijp nog een keer omslaan dus wel ruim voldoende hoop ik ?
Mocht je ze toch beide willen, ¤45 incl zijn ze voor jou en doe ik het vandaag nog afgeven bij het postkantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |