Deze is nepquote:Op zondag 7 juni 2009 16:36 schreef Susteren het volgende:
Wat is het veschil tussen deze en de 3G? Ik heb namelijk niet veel verstand van Apple
Dit is een imitatie, zijn maar op een paar punten te vergelijken. Deze heeft het uiterlijk van de Iphone, maar met een dual-sim, verwijderbare batterij en microSD ondersteuning.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:36 schreef Susteren het volgende:
Wat is het veschil tussen deze en de 3G? Ik heb namelijk niet veel verstand van Apple
Linkje dan? andersquote:Op zondag 7 juni 2009 16:41 schreef BaggerUser het volgende:
via internet te koop voor 45 euro, hier voor 99
Per stuk aanschaffen en verzendkosten zijn niet gratisquote:Op zondag 7 juni 2009 16:41 schreef -En4Cer- het volgende:
In de link in de OP staat dat dat ding nieuw $ 78 kost. (wel per 10, maar toch)
Dan kun je er 2ehands toch geen 100 euro voor gaan vragen?
Dus je wil zeggen dat deze beter is dan een echte eifoon?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:39 schreef RD4 het volgende:
[..]
Dit is een imitatie, zijn maar op een paar punten te vergelijken. Deze heeft het uiterlijk van de Iphone, maar met een dual-sim, verwijderbare batterij en microSD ondersteuning.
In sommige opzichten, maar kwalitatief niet iig.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:58 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat deze beter is dan een echte eifoon?
dit is een ander type, beide sims kunnen niet actief zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:54 schreef Kadooosh het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5179
Ik heb er ooit een geprobeert en die dingen zijn echt waardeloos... bellen en smsen gaat net.
Beide zit er niet op. Je koopt zoiets gewoon puur omdat als mensen je dan zien bellen denken ze dat je een Iphone hebt. Je koopt deze telefoon niet omdat hij zo ongelofelijk goed is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |