SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: groep tegen een persoon.
Achtergrond:
This took place in Brazil, not Portugal or Spain, in 2008. The guy got jumped on because he told security the other guys were doing drugs in the washroom. They started the fight inside the club, but then the stupid security kicked them all out together, he tried to run back in, and the security again pushed him out, and that is when this took place. He made it, was in coma for 27 days, but has suffered a lot of brain damage. It's all very tragic. If you can read Portuguese, here's the story: http://portal.rpc.com.br/gazetadopovo/vidaecidadania/conteudo.phtml?tl=1&id=781053&tit=Metalurgico-diz-que-foi-espancado-por-denunciar-uso-de-drogas
[ Bericht 14% gewijzigd door Opperkwal op 08-06-2009 13:14:31 ]
Ja, nee, dat mág natuurlijk wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:59 schreef Rasher het volgende:
Laf. Allemaal verdrinken met een flink stuk ijzer aan hun been.
Het is niet dat ik filmpjes op zoek waar specifiek allochtonen elkaar afschuppen, afgezien het feit dat dit niet in ons land is gebeurt en ze er allemaal hetzelfde uit zien dus als het ware binnenlanders.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef BluesRebel het volgende:
Klote stakkers
(Wel typisch dat in zulke topics altijd allochtonen erin gegooid worden.. Zoek maar 's op wat Oost-Europeanen met zwarten doen. Of Italianen met buitenlanders. Het is een zieke wereld
)
Google Translate voor de win ofzoiets.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef Meddo het volgende:
Van wat ik heb gelezen, dit was een geschil dat in de club van het commerciële centrum "Stop" in Porto (straat Heroísmo). Na de vechtpartij, blijkbaar, gedwongen de doelman uit aan klanten die vastgemaakt op 18 jaar jong, ongeveer 3 uur. , Te zoeken naar andere onderdelen van de Banda, en wanneer hij de vestiging, wat er gebeurd is te zien in de video. Het was augustus 2007. De jongen werd behandeld voor bijstand tot een beetje later verloor zijn leven. Ik denk dat we kunnen trekken conclusies met betrekking tot de soort waartoe wij behoren.
WAT!?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef Meddo het volgende:
Van wat ik heb gelezen, dit was een geschil dat in de club van het commerciële centrum "Stop" in Porto (straat Heroísmo). Na de vechtpartij, blijkbaar, gedwongen de doelman uit aan klanten die vastgemaakt op 18 jaar jong, ongeveer 3 uur. , Te zoeken naar andere onderdelen van de Banda, en wanneer hij de vestiging, wat er gebeurd is te zien in de video. Het was augustus 2007. De jongen werd behandeld voor bijstand tot een beetje later verloor zijn leven. Ik denk dat we kunnen trekken conclusies met betrekking tot de soort waartoe wij behoren.
En nu in het nederlandsquote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef Meddo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |