Alleen is daar zelf doen soms een alternatief. Zou dat bij camera's het geval zijn, dan werden de losse behuizingen en andere onderdelen ook gewoon wel via Halfords geleverd.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:39 schreef whenky het volgende:
Ok ik ga het zelf eens proberen,ik blijf erbij zoals altijd dat het arbeidsloon het duurst is kijk naar de auto brance.
Tja.. Mensen willen nu eenmaal geld verdienen. Vreemd he? Er zijn maar heel weinig mensen geschikt voor het edele vak van camerareparateur en die mensen werken helaas voor jou niet gratis. Ik neem overigens aan dat jij ook gewoon betaald wordt voor je werk?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:39 schreef whenky het volgende:
Ok ik ga het zelf eens proberen,ik blijf erbij zoals altijd dat het arbeidsloon het duurst is kijk naar de auto brance.
Seriouslyquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:21 schreef whenky het volgende:
Ik heb de lens uitelkaar gehaald en een en ander was afgebroken.Daarna Panasonic gebelt en zeer netjes geholpen ik heb een email van hun gehad met een kompleet schema van de camera.Ook waren de meeste onderdelen te verkrijgen.
Zekers daar kan je niks van zeggen.Ik bewaar het ook goed echt alles staat erin.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:32 schreef zquing het volgende:
Vind 't wel netjes van panasonic dat ze dat soort manuals weggeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |