abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 13 mei 2010 @ 17:34:24 #201
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_81386412
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 17:25 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ja erg he?!
We hebben wel een scanner maar ik weet gewoon niet hoe dat ding werkt

Hulde
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_81389705
oh sjit heb een hoop te lezen morgen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2010 19:09:32 ]
pi_83400269
Daar zijn we weer!!
--------------------------------------------

Bron:AD

ROTTERDAM - Patrick is de kersverse Eurosport-analist in Zuid-Afrika en Rosanna is de weddingplanner van Wesley en Yolanthe.

Patrick en Rossana Kluivert zijn vaak complete tegenpolen. "Hij is ingetogen en rustig, ik ben over de top en druk. Overdreven, vindt hij soms", zegt Rossana zaterdag in het AD.

Het echtpaar laat momenteel een nieuw huis bouwen aan de Gooise hei op een kavel van vierduizend vierkante meter. "Toen het hoogste punt van het huis werd bereikt, liet ik een hele frietkraam voor de werklieden aanrukken. Bamischijven, frikadellen, patat, alles. En bij een kinderfeestje zorg ik dat een draaimolen en springkussen in de tuin worden getakeld. Hij heeft dan zoiets van: moet dat nou, laat mij gewoon kippenpootjes bakken en bier halen", vertelt Rossana.

Toch hebben de twee ook genoeg gemeen. "We zijn verschillend, maar ook hetzelfde. Soms bijna telepatisch", zegt Patrick. Volgens Rossana hebben zij hetzelfde gevoel voor romantiek. "Met kerst waren we in Parijs en we kwamen de Champs-Elysees op zagen al die lichtjes. Toen kregen we allebei spontaan tranen in onze ogen. Zo mooi."

Binnenkort betrekken Patrick en Rossana, samen met hun zes kinderen, het nieuwe huis. Naast de 2-jarige Shane, het zoontje dat de twee samen kregen, gaan Rossana's dochter Demi (16) en zoon Nino (14) er permanent wonen. Patricks zonen Quincy (13), Justin (11) en Ruben (9) zijn er in de weekenden. (NOVUM/AHA)
pi_83410161
Ooooh wat ro-mán-ties toch allemaal. Hij zo gewoon en zij lekker gek
Don't you love her madly?
pi_83410245
En dan hoop ik dus dat Patrick er met Demi vandoor gaat
pi_83410321
quote:
Op maandag 28 juni 2010 18:37 schreef WammesWaggel het volgende:
En dan hoop ik dus dat Patrick er met Demi vandoor gaat
!
pi_87624396
Pat en Ross speelden mee in 'Ik Hou van Holland' en moesten oa raden hoeveel flitspalen er in Nederland staan. :@
pi_87625109
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 05:08 schreef DrDentz het volgende:
Pat en Ross speelden mee in 'Ik Hou van Holland' en moesten oa raden hoeveel flitspalen er in Nederland staan. :@
"hijacint" :')
zag je die blik in ros dr ogen?! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')