SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als... als...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Maar ik snap het wel als ie het buiten de deur gaat zoeken.
En volgens mij is ie ook wel hmm "goed geschapen".niet verkeerd hoor,Patje.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
Mag ik me ook aanbieden voor een nachtje? Dan wil ik best op de echtelijke Gooische Matras worden betrapt door Ross.
En ik ben blond.
In dat geval overweeg ik graag een blonde spoelingquote:Op maandag 8 juni 2009 10:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En volgens mij is ie ook wel hmm "goed geschapen".niet verkeerd hoor,Patje.
Ik voldoe alleen aan blond, maar voor een nachtje wil ik me best meegaand opstellen. Hell, dan wil ik zelfs mijn vocabulaire beperken tot 'Harder, ja, jaa, jaah!, ik kom'. Alles voor het hogere doel uiteraard.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:23 schreef Vivi het volgende:
Maar goed, dat van dat meegaande karakter, daar voldeed ik ook al niet aan...
Come to think of it, volgens mij isAnsj
heulemaal niet zo meegaand als haar harsnageltjes zouden doen vermoeden hoor!
hahahha maar dat voldoet wel denk ik hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voldoe alleen aan blond, maar voor een nachtje wil ik me best meegaand opstellen. Hell, dan wil ik zelfs mijn vocabulaire beperken tot 'Harder, ja, jaa, jaah!, ik kom'. Alles voor het hogere doel uiteraard.
Ik bedoel natuurlijk meegaand in het bubbelbad, en daarna in het waterbedquote:Op maandag 8 juni 2009 11:23 schreef Vivi het volgende:
Maar goed, dat van dat meegaande karakter, daar voldeed ik ook al niet aan...
Come to think of it, volgens mij isAnsj
heulemaal niet zo meegaand als haar harsnageltjes zouden doen vermoeden hoor!
Maar voor het zover is, plant Anj een poepluier nog even fijntjes op het gestylde haar van Ross. Trekt daarbij stevig aan de uiteinden, waardoor het net lijkt of ze een oud Hollandsch eenvoudig (!) kapje op heeft.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:01 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk meegaand in het bubbelbad, en daarna in het waterbed![]()
Verder is een eigen willetje à la Ansj juist precies wat Pat nodig heeft:
Die bakfiets gaat eruit (imagokiller)
De rieten siermanden gaan in de haard (waar ze horen)
De lamswollen Ralph Lauren-trui wordt vervangen door een leren jekkie (net als vroeger)
De kisten met muntbladeren worden aan de ezels gevoerd
En dan is de kop eraf. Daarna zien we wel weer verder
Ik mis Ansj ookquote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef Elounda het volgende:
Ik mis Ansj zóóóóóó erg![]()
![]()
![]()
Tenenkrommend, die Rossssss.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |