En het luisteren is begonnenquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:37 schreef Grulez het volgende:
Brak als een malle...
Ik ben in het weekend zelden in Tilburg. En zeker niet als er Levenslied wordt gedraaidquote:
Odds zijn pre-match amper boven de 1.3 uitgekomenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:30 schreef Rots het volgende:
Dat was te verwachten. Denk dat de odds rond de 1.6 pre match stonden voor Fed.
Serieus? Hij was laatste wedstrijden toch aardig indrukwekkend die Soderling, maar nu bakt hij er niks van.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Odds zijn pre-match amper boven de 1.3 uitgekomen
Nah ja, je ziet het bijna altijd he, dat de onervaren finalist het keihard aflegt. En tegen een man als Federer is het ook niet zo gek dat de odd zo laag is (en dat was trouwens op betfair dat ik hem gecheckt had). Unibet enzo zullen nog wel iets lager gezeten hebben denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef Rots het volgende:
[..]
Serieus? Hij was laatste wedstrijden toch aardig indrukwekkend die Soderling, maar nu bakt hij er niks van.
Pillen zijn uitgewerkt.
Uhu, Martin Verkerk vs Ferrero.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, je ziet het bijna altijd he, dat de onervaren finalist het keihard aflegt. En tegen een man als Federer is het ook niet zo gek dat de odd zo laag is (en dat was trouwens op betfair dat ik hem gecheckt had). Unibet enzo zullen nog wel iets lager gezeten hebben denk ik.
Ik denk ook zoiets. Over een uurtje is de wedstrijd afgelopen.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:45 schreef Rots het volgende:
[..]
Uhu, Martin Verkerk vs Ferrero.![]()
6-1 6-4 6-1 wordt dit.
Gisteren 3,60 gewonnen met winst van Nederland.quote:
Dat is de moeite waardquote:Op zondag 7 juni 2009 15:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gisteren 3,60 gewonnen met winst van Nederland.
Met z'n kleding aan.quote:
Vroeger regelmatig, nu sporadisch. Als Aanvoerder weer eens een gouden tip heeft uit de Jupiler League ofzoquote:
Wel mooi hoe hij afgevoerd werdquote:Op zondag 7 juni 2009 15:48 schreef Rots het volgende:
[..]
Alleen dan met zn kleren aan.
Mooi altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |