Ze zitten in een Menzis (copyright)-doos, in strips van 3. Daarnaast zijn ze uiteraard ongebruikt. Ze komen van BD-Medicals, staat verder geen merk op. Maat... Geen vermelding op de verpakking.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:39 schreef Blaat-Schaap het volgende:
een paar vraagjes:
- zitten ze op een rol, of los in een doos?
- zijn ze ongebruikt of gebruikt?
- welk merk is het?
- welke maat is het?
ik ook welquote:Op zondag 7 juni 2009 14:57 schreef RijstNatie het volgende:
ik wil er 30 voor 10 euro incl verzenden
Ik las verkeerdquote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef gateway het volgende:
[..]
30 en 30 + 20 is al 80? waar haal je er dan nog 19 vandaan??
prima, pm je zo wel ffquote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef Yozzz het volgende:
30 voor 10, 30 voor 10 en 20 voor 7, volgens mij hebben we een deal.
Graag een PM voor de gegevens en gewenste verzendingBubbeltjesenveloppe?
Doe een leuk bod en hij is van jou!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:45 schreef lighted het volgende:
Ik wil er graag 1, ik verwacht binnekort mijn 1e keer![]()
![]()
![]()
of misschien 2 ofzo voor het geval dat???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand geïnteresseerd in 20 stuks?![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:51 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Doe een leuk bod en hij is van jou!
1 euro? Of is dat te weinig??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand geïnteresseerd in 20 stuks?
Incl. of excl. verzenden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:06 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Incl. of excl. verzenden?Incl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We maken er een leuke veiling van.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:53 schreef DJO. het volgende:
¤2,- voor 20 stuks , ben je er direct van af !
9 Euro bedoel jequote:Op zondag 7 juni 2009 13:28 schreef Yozzz het volgende:
Menzis wil graag dat mensen aan veilige sex doen. Zó graag dat ze maar condoompakketten BLIJVEN sturen. Vandaar:
[TK] 80 condooms.
In DIT topic gingen er 30 weg voor ¤8,45 (excl. verzenden).
Vraagprijs: 80 condooms voor ¤ 20 excl.
Eigenlijk hoort je partner zich dan genaaid te voelenquote:Op maandag 8 juni 2009 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
9 Euro bedoel je. En ik voel me nog steeds genaaid
.
Ooit gehoord van triple-play?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:45 schreef lighted het volgende:
Ik wil er graag 1, ik verwacht binnekort mijn 1e keer![]()
![]()
![]()
of misschien 2 ofzo voor het geval dat???
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:13 schreef Natuurkundige het volgende:
Jullie weten allemaal dat je ook 10 condooms kunt kopen bij de kruidvat voor 1 euro?
Kutquote:Op maandag 8 juni 2009 19:13 schreef Natuurkundige het volgende:
Jullie weten allemaal dat je ook 10 condooms kunt kopen bij de kruidvat voor 1 euro?
Schijnveiligheid is toch voldoendequote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef Yozzz het volgende:
Je gaat in een topic over een Ferarri toch ook niet reclame maken voor een Fiat Panda? Zélfs in de condoomwereld bestaat er iets als kwaliteit
Ja, Menzis condooms zijn vast VEEEL beter!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef Yozzz het volgende:
Je gaat in een topic over een Ferarri toch ook niet reclame maken voor een Fiat Panda? Zélfs in de condoomwereld bestaat er iets als kwaliteit
Bedankt voor deze terechtwijzing. Ben je nu klaar?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:07 schreef Natuurkundige het volgende:
[..]
Ja, Menzis condooms zijn vast VEEEL beter!![]()
Ieder condoom in Nederland moet aan dezelfde eisen voldoen.
Maar zijn lang niet allemaal hetzelfde, erg grote verschillen zijn er cker.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:07 schreef Natuurkundige het volgende:
[..]
Ja, Menzis condooms zijn vast VEEEL beter!![]()
Ieder condoom in Nederland moet aan dezelfde eisen voldoen.
Verzendkosten zijn trouwens ¤1,44, aldus de vriendelijke postkantoordame.quote:
25 kan je er krijgen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:35 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, zijn het er maar 20? Dan laat maar.
* Isdatzo moet leren lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |