Aanwezig! Deadline over minder dan anderhalf uur en moet nog twee deelvragen afrondenquote:Op maandag 15 juni 2009 12:32 schreef Inu het volgende:
[..]
*meldtzwaar verkouden en scriptiestress
En ik bedacht me nog wel zo goed dat ik de bon in het retourpakje moest doen en net nadat ik het dichtgetaped had zag ik de bon weer liggen
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aanwezig! Deadline over minder dan anderhalf uur en moet nog twee deelvragen afronden
Oh nee hequote:Op maandag 15 juni 2009 13:04 schreef liefie_ het volgende:
aaaaaaaaargh
ik vanmorgen vroeg op, vestje te pakken
Met mn slaaphoofd vergeten naar de kassa te gaan en zo
Vestje weg
Ik heb die bh ook en vond em zo cool, en nu is ie in de sale maar was steeds uitverkocht.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:38 schreef Jojoortje het volgende:
Hihi dat slipje
Wat voor een huidskleur heb je alors? De kleuren die jij meestal bestelt, maken mij heel bleek
Jij hebt dan waarschijnlijk een rozige ondertoon, of niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb die bh ook en vond em zo cool, en nu is ie in de sale maar was steeds uitverkocht.
Ik ben gewoon blank, nu lichtjes gebruind, maar wordt 's zomers niet superbruin, verder blauwe ogen, donkerblond haar, maar tot mijn eigen verbazing staan die poederkleuren me goed
Ah okequote:Op maandag 15 juni 2009 15:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb die bh ook en vond em zo cool, en nu is ie in de sale maar was steeds uitverkocht.
Ik ben gewoon blank, nu lichtjes gebruind, maar wordt 's zomers niet superbruin, verder blauwe ogen, donkerblond haar, maar tot mijn eigen verbazing staan die poederkleuren me goed
Ik zou het niet wetenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij hebt dan waarschijnlijk een rozige ondertoon, of niet?
Ohja daar doe ik idd ook altijd aan, accessoiresquote:Op maandag 15 juni 2009 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah okeEn ach ja, gekleurde accessoires doen ook veel gelukkig. Ik kan iig niet wachten totdat ik wat bruiner word
Welkom terugquote:Op maandag 15 juni 2009 15:18 schreef Enfermera het volgende:
Ohh, ik heb maar 1 topic gemistBen weer terug uit Spanje, gebruind en wel
![]()
En ik ben trouwens alweer gezwicht![]()
Deze besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb 'm ook in het wit/geel, en hij zit zooooo lekker..En ja, ik heb al 2093805702983 bikini's.
Ik zie mn vriend nu al afkeurend kijken
![]()
Ohja. En die sjaal, van mn moeder, die voor haar verjaardag was (begin mei), is WEER uitgesteld.Ik had eigenlijk niet anders verwacht van de H&M.
![]()
![]()
Haha, je kunt het vaak zien aan welke kleur blush je mooi staat, die heeft dan dus diezelfde ondertoon. |Ik heb een oranjige (is mij ook eens bevestigd door een visagiste). En in mijn ervaring wordt een oranje ondertoon met pastel erg rood/bleek. Gecombineerd jaquote:Op maandag 15 juni 2009 15:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het niet wetenHoe bepaal je dat?
[..]
Ohja daar doe ik idd ook altijd aan, accessoires
Ik checken, want ook 12-06 in behandeling.. nog steeds mancoquote:Op maandag 15 juni 2009 15:33 schreef miss-piggy het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 12-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 15-06-2009 Zwolle , intern transport pakketten
![]()
![]()
![]()
heeeeeeeul misschien vandaag en anders MORGEN
Ik heb geen blushquote:Op maandag 15 juni 2009 15:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, je kunt het vaak zien aan welke kleur blush je mooi staat, die heeft dan dus diezelfde ondertoon. |Ik heb een oranjige (is mij ook eens bevestigd door een visagiste). En in mijn ervaring wordt een oranje ondertoon met pastel erg rood/bleek. Gecombineerd javan die gloeiwangen en dikke wallen zeg maar, valt dan veeeel meer op bij mij.
Thanks!quote:
Thanksquote:Op maandag 15 juni 2009 15:30 schreef alors het volgende:
[..]
Welkom terugOeh dat staat wel sjiek als je bruin bent
Misschien heb je een blauwe ondertoon?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:04 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb nog nooit een goede kleur blush of foundation gevonden. Het is allemaal of te geel, of te roze, of het is te beige
Huid:quote:Op maandag 15 juni 2009 16:19 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien heb je een blauwe ondertoon?ik googelde wat en toen kwam ik dat ook tegen, hoe ziet dat er in godsnaam uit?
Ik ben 11-06 en ook nog steeds manco.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik checken, want ook 12-06 in behandeling.. nog steeds manco!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |