Het is toch niet meer normaal. Het ene moment zit ik mijn zaterdagavond te vertoeven met mijn zuster op het stadstrand; het andere moment komt een brigade sjonniekroost de sfeer verpesten. Matjes tot hun ster en dat op de leeftijd van 8 jaar. Nou, de Geert Wilders-mentality á la "Ik mag zeggen dat je lelijk bent ik mag alles zeggen wat ik wil ik leef in een vrij land ah tss" zat er al goed in gebakken.
De arme kinders wisten al wat Virgino was en Björn Borg. Eentje had het zweedse merk al boven haar broek hangen terwijl het nog een schattig scharminkeltje van 7 was. Op dat soort leeftijden hoor je toch HEMA te dragen?
Enfin.. Hun hele clique vormde zich als een cirkel om de zitplaats van mij en mijn soeur en zij begonnen ongepaste taal uit te slaan en onze ogen op agressieve wijzen te besprinkelen met delfstoffen.
Toen wij poogden ons uit de voeten te maken kwam het gebroed ons achterna, waarna mijn bitse zuster één van de schapen bij de haren greep en de volgende rake termen uitsprak: "En nou is het genoeg geweest,
qutte-kind"
....
Binnen 10 minuten papa Sjonnie en mama Anita op de deurmat
Na 2 dagen zelfs nog een jochie van 8 op de stoep gekregen die mn pa bedreigde met "Als het nog een keer gebeurd, dan... "
Klacht: Kinders van tegenwoordig krijgen een te grote bek, ze horen lief en onschuldig te zijn