Het was zaterdagavond, en uiteraard had ik ontzettend veel zin om mijn 6-daagse werkweek op een vrolijke manier af te sluiten. Omdat ik nog nooit in Bob's Saloon geweest was (een redelijk bekende tent voor Noord-Hollanders in Uitgeest), had ik besloten hier met wat vrienden heen te gaan.
Komt ik daar, opzich leuke tent, alleen kutmuziek: techno techno techno, waarbij je het verschil niet hoort tussen lied 1 en 2. Enfin, komt er ineens zo'n cameraman aanlopen die die lens op z'n 40cm afstand van m'n kop houd. Omdat de muziek kut was, keek ik een beetje verveeld in de lens in de hoop dat ie wegging. Hij bleef me echter filmen, waarop ik allerlei gekke bekken ging trekken en helemaal uit m'n plaat ging. Oprotten met je camera.
Gelukkig, mijn taktiek heeft gewerkt! De cameraman in kwestie draait z'n camera weg van mij en kijkt mij tegelijkertijd aan met een gezicht van... "dat zag er echt heel lelijk uit". Oja, hij voegde daar nog een klein detail aan toe: "Goedzo, dat was Live op TMF!!"
.......
Klacht: heb mezelf voor schut gezet voor tienduizenden Nederlanders gisteren
Flexibele werktijden afgestemd op het bioritme van de individuele werknemer leiden tot een hogere productiviteit.