Liquan Ice Beerquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:02 schreef static het volgende:
Volgende week een meeting in Shenzhen en daarna naar het bierfestiival aldaar. Ben benieuwd.
Tsing Tao, mijn man is er dol op maar sinds hij zich heeft laten vertellen dat het water dat ervoor gebruikt wordt, van onduidelijkequote:Op zondag 9 augustus 2009 18:52 schreef just.in.case het volgende:
Liquan Ice Beer(lokaal geproduceerd, omgeving Guilin / Yangshuo) of natuurlijk gewoon TsingTao. Was ik nog nergens in Nederland tegen gekomen, tot het laatst bij de AH XL in de schappen bleek te staan. Een beetje vreemd, maar wel lekker.
Gaaaf dit!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:58 schreef Twinky het volgende:
jaaaaaaaaaaaa ik ga mijn verjaardag op de Great Wall vieren aanstaande woensdag!!!!! WOEHOE!! Het wordt 35 graden, heet en zonnig, maar ik ga de hike nog een keer doen.
Er wonen slechts 14 miljoen Chinezen in Shenzhen, dus kans is groot dat het in China ligt.quote:
Oh lachen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:13 schreef Twinky het volgende:
kom je zomaar in een hostel in Shanghai nog een stel FOK!kers tegen. Eens zien of ze de weg naar dit topic weten te vinden...
maffemaniakI_are_rudeboy
Fantastisch joh!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 06:10 schreef Twinky het volgende:
Het was geweldig. Echt de beste verjaardag ever! Het was bloedheet maar erg droog dus goed te hebben, gweoon veel zon en weinig fog dus heel mooi uitzicht! En al een stuk makkelijker dan vorige keer... Ik zou zo nog een keer gaan!
foto's (nog een desktop backgrond nodig?) http://picasaweb.google.c(...)#5369261345496642402
Je kunt er wel met HK$ betalen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:14 schreef just.in.case het volgende:
[..]
Er wonen slechts 14 miljoen Chinezen in Shenzhen, dus kans is groot dat het in China ligt.
Ondanks dat het een speciaal economische zone (SER) betreft, en natuurlijk vlakbij Hong Kong ligt, kun je er bij mijn weten enkel met RMB's terecht. Zorg er wel voor dat je alle bonnetjes van pinautomaten bewaard, voor het geval je RMB's over houdt en steeksproefsgewijs bij de grens gecontroleerd wordt.
Ah, ok, beter. Dat is nieuw voor mij. Hoe was het bierfestival?quote:
Bierfestival was ok, was in het 'pret'park Window of the World.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:10 schreef just.in.case het volgende:
[..]
Ah, ok, beter. Dat is nieuw voor mij. Hoe was het bierfestival?
Found it! Met een beetje hulpquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:13 schreef Twinky het volgende:
kom je zomaar in een hostel in Shanghai nog een stel FOK!kers tegen. Eens zien of ze de weg naar dit topic weten te vinden...
maffemaniakI_are_rudeboy
Van alle steden die ik ben geweest is het Engels in Shanghai veruit het beste... En dan moet je vooral de jongvolwassenen (tussen 20 en 30) hebben. Probleem is vaak wel dat ze niet durven maar het wel kunnen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:13 schreef Space-Chinees het volgende:
Hoe is jullie ervaring met engelssprekenden op straat in Shang Hai ? De ene keer dat ik er was geweest was echt moeilijk (aangezien ik alleen cantonees spreek).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |