Jij wil niet slapen?quote:Op maandag 8 juni 2009 00:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling vanavond
En dat gebeurd mij ook niet

Ik wil nog in ieder geval 1,5 uur aan m'n scriptie bezig zijn.. of in ieder geval een heel eind verder komen.quote:

Ah, lekker, hele week vrij dus?quote:Op maandag 8 juni 2009 02:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nee, normaal geproken wel. Maar had vandaag verjaardag. Dus mooi vrij. Zaterdag weer

Genoeg om er nog heen te gaanquote:Op maandag 8 juni 2009 02:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jaa te druk met school, en weinig motivatie om te werken. Eigenlijk geen zin meer om er te werken. Jij vermaakt je er nog wel?

Nieuweling???...quote:Op maandag 8 juni 2009 02:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slaap lekker Marko!
Ik ga ook slapen. Slaap lekker nieuweling!![]()

PWNDquote:Op maandag 8 juni 2009 08:48 schreef rulerofdeath het volgende:
fuck. vergist in datum. ik heb vandaag tentamen ipv morgen. hmm, das best kut

best welquote:

quote:

No problemoquote:

Moet gezoep dan met een D?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, dikke typo in de TT.
valt me nu pas op

gezoep met 'n D?quote:

Onderschat de kracht van de PI nietquote:Op maandag 8 juni 2009 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat nou slaapkop. Ik heb gewoon andere werktijden dan jullie..

Ik was ook niet al te serieus in wat ik zei lieve schat.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Onderschat de kracht van de PI niet

quote:Op maandag 8 juni 2009 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat nou slaapkop. Ik heb gewoon andere werktijdenwakker-zijn tijden dan jullie..

Oja, ik zou voor een I gaan.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gezoep met 'n D?
helemoal dacht ik

Zozozo jongeman, dat klinkt serieus! naar de dokter ermeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je erbij?

quote:Op maandag 8 juni 2009 13:57 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Zozozo jongeman, dat klinkt serieus! naar de dokter ermee![]()
![]()
![]()
Niet meer te helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je erbij?

quote:Op maandag 8 juni 2009 14:03 schreef Luiheid het volgende:
Goh ;/Kut kuiken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

quote:Op maandag 8 juni 2009 14:05 schreef Luiheid het volgende:
En jij heet martijn whehehehehehBruin is jordy spot daar nou eens niet meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..

quote:Op maandag 8 juni 2009 14:08 schreef Luiheid het volgende:
Paarden zijn voor bisexuelemeisjesStoer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., jou geaardheid is ook niet alles
.

quote:Op maandag 8 juni 2009 14:09 schreef Luiheid het volgende:
Heul niet
Ik ben de grooteste van de groepLeer ABN kneus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |