quote:Your musical compatibility with DaaniiQuee is High
Music you have in common includes Anouk, Good Charlotte, Paramore, Linkin Park and Avril Lavigne.
quote:Your musical compatibility with Elixabete is Medium
Music you have in common includes Golden Earring, Queen, Phil Collins, R.E.M. and Aerosmith.
quote:Your musical compatibility with memrtn is Medium
Music you have in common includes Golden Earring, Kaiser Chiefs, Matchbox Twenty, Faithless and Red Hot Chili Peppers.
quote:Your musical compatibility with Ladurance is High
Music you have in common includes Foo Fighters, Guns N' Roses, Iron Maiden, AC/DC and Kaiser Chiefs.
quote:Your musical compatibility with ThaSven89 is Low
Music you have in common includes Foo Fighters, Marillion, Muse, System of a Down and Placebo.
quote:Your musical compatibility with NotJimMorrison is Medium
Music you have in common includes No Doubt, Marilyn Manson, Bloodhound Gang, Electric Six and Rammstein.
Ome Henkquote:Your musical compatibility with geelkuikentje is Low
Music you have in common includes Within Temptation, Queen, Bloodhound Gang, Metallica and Ome Henk.
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Ehm ja, en met lastfm kan je dan eens gaan kijken wát je gaat downloaden
Je importeert je Itunes playlist (of iets anders) en je kunt alles gratis online luisteren.quote:
Dat is dus niet wat lastfm is, lijkt er niet eens opquote:Op zondag 7 juni 2009 16:16 schreef 43 het volgende:
[..]
Je importeert je Itunes playlist (of iets anders) en je kunt alles gratis online luisteren.
Als je nu eens moeite zou doen
Ja, dat werkt toch heul niet i.c.m. Mobbler.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:08 schreef maarten66 het volgende:
[..]
http://www.mszune.nl/forum/viewtopic.php?t=469 volg dit stappenplan wat hier staat, en dan kan je net zoals mij weer fijn last.fm luisteren
Als het zo makkelijk wasquote:Op maandag 8 juni 2009 17:42 schreef VaderVanJezus het volgende:
En als je nou je instellingen aanpast dat je in Amerika woont?
Dat gaat voortaan toch gewoon op IP-adresquote:Op maandag 8 juni 2009 17:42 schreef VaderVanJezus het volgende:
En als je nou je instellingen aanpast dat je in Amerika woont?
Gewoon IP-spoofen.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat gaat voortaan toch gewoon op IP-adres
Welnee, last.fm is er juist voor dat je nog mee MP3's gaat downloaden. Ik gebruik het enkel voor recommendations.quote:Op zondag 7 juni 2009 03:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Last.fm is inderdaad voor mensen die te politiek correct zijn hun CD's te rippen of mp3'tjes bij een gratis P2P-programma te downloaden.
Ik ben vaak langer bezig met het zoeken naar 1 enkel liedje + het downloaden ervan dan dat ik gewoon het hele album binnen trek.quote:Op zondag 7 juni 2009 03:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, dat gebruik ik ook voor losse liedjes, maar ik download meestal hele albums
Toen kon je er ook geen muziek luisteren.quote:Op zondag 7 juni 2009 03:49 schreef F04 het volgende:
Toen het vroeger nog Audioscrobbler heette was alles veel beter, minder commerciele shit en geen ads.
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee, last.fm is er juist voor dat je nog mee MP3's gaat downloaden. Ik gebruik het enkel voor recommendations.
[..]
Ik ben vaak langer bezig met het zoeken naar 1 enkel liedje + het downloaden ervan dan dat ik gewoon het hele album binnen trek.
[..]
Toen kon je er ook geen muziek luisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |