true... you can not force somebody to love you.. I wish... Nee niet echt, want dan is het gebaseerd op niks...quote:Op zondag 7 juni 2009 09:14 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel en het doet me denken aan de volgende tekst:
But Lord knows that this world is cruel
And I ain't the Lord, no I'm just a fool
Learning loving somebody don't make them love you
Wijze woorden kingmobquote:Op zondag 7 juni 2009 08:55 schreef kingmob het volgende:
Verdriet heeft een functie Kwaak, gewoon even doorzetten
Ik las ook wel wat schuldgevoel bij je tussen de regels door, tenzij terecht (wat ik betwijfel) moet je dat wel gewoon zo snel mogelijk van je afzetten...
Dat heb ik gisteren de hele avond zitten doen. Broertjes die seizoen 1 kopen!quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 09:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren de hele avond zitten doen. Broertjes die seizoen 1 kopen!![]()
Goedemorgen lieve singles!
Ik weet nog wat ik heb gedroomd!Ik was snorkelen met een vriendin in de zee, en we werden aangevallen door een soort van maanvis, maar dan een heel gemene.
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 10:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb goed geslapen, en heb de vloer in de logeerkamer er nu bijna inzitten
quote:Op zondag 7 juni 2009 10:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vandaag nog ff hard aan het klussen dus?
Paard!
Oja moet jou nog ff terug PM'en!!!!quote:
Goedemorgenquote:
Dan zal ik zachtjes praten.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:34 schreef Carooltje79 het volgende:
Morguhh![]()
Ben nog nie helemaal uitgeslapen
Ben wel wakker maar ben echt vet verkouden, heb een kop om op te schietenquote:Op zondag 7 juni 2009 10:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zal ik zachtjes praten.
Goedemorgen Carool. Al wakker?
*kopje thee met honing* , Schieten, nee laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 7 juni 2009 10:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ben wel wakker maar ben echt vet verkouden, heb een kop om op te schieten
Beterschapquote:Op zondag 7 juni 2009 10:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Echt wel dan ben ik van die koppijn afquote:Op zondag 7 juni 2009 10:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
*kopje thee met honing* , Schieten, nee laten we dat maar niet doen
Tnx Tijnquote:
Nogal, eigenlijk pas om 1 uur het ergst, toen kwamen al die gasten dronken naar huis/door de straatquote:Op zondag 7 juni 2009 10:35 schreef tijnbrein het volgende:
Goedemorgen
Nog last gehad van de herrie?
* Jannuk schuift een doosje tissues en paracetamolletjes naar Carooltjequote:Op zondag 7 juni 2009 10:36 schreef Carooltje79 het volgende:
Misschien een idee om volgend jaar ergens anders heen te gaan als er weer zoiets is.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nogal, eigenlijk pas om 1 uur het ergst, toen kwamen al die gasten dronken naar huis/door de straat
Morge Jannuk, heb je niet een van die gasten naar binnen gesleurdquote:Op zondag 7 juni 2009 10:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nogal, eigenlijk pas om 1 uur het ergst, toen kwamen al die gasten dronken naar huis/door de straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |