Ook alleen...quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh, dat verklaart ook de grammatica fouten?!![]()
[..]
En soms zijn er mensen die op Fok! niet serieus doen en de vraag is of je dat hier zou willen zoeken
[..]
Ik ga zo ook in mijn bed liggen denk ik
Maar goed dat mijn joint te pijn al aan het verzachten is!quote:Op zondag 7 juni 2009 02:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik val alleen op woest aantrekkelijk Zoals in de romannetjes omschreven, met ferme trekken en een strakke kaaklijn
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alsof ik daar problemen mee zou hebben. Kunnen we gezellig de hele nacht Fok!ken
Ja, dat krijg je al je over niveau begint. Ik vind geen spel/grammatica fouten maken daar een begin vanquote:
Ja, zo'n arm om je heen is toch wel fijnquote:
ach vind dat persoonlijk een beetje flauw maar waarom voel jij je zo aangevallen als het over niveau gaat ?quote:Op zondag 7 juni 2009 02:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je al je over niveau begint. Ik vind geen spel/grammatica fouten maken daar een begin van
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dat terwijl ik helemaal niet alleen had hoeven zijn vannacht.
Volgens mij voel jij je aangevallenquote:Op zondag 7 juni 2009 02:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
ach vind dat persoonlijk een beetje flauw maar waarom voel jij je zo aangevallen als het over niveau gaat ?
i double thatquote:Op zondag 7 juni 2009 02:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, zo'n arm om je heen is toch wel fijn![]()
Dat mis ik nog steeds
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:32 schreef heksehiel het volgende:
Het toppunt van nerd zijn: de hele tijd op pagina 1 F5-en en mij afvragen waarom niemand meer post
Ontken ik ook nietquote:
Waarom aangevallen voelen als iemand zegt dat je fouten maakt? Als het zo is, dan zeg je toch gewoon dat het zo is? Heel simpelquote:
Vertel!quote:Op zondag 7 juni 2009 02:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dat terwijl ik helemaal niet alleen had hoeven zijn vannacht.
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:31 schreef mrbox het volgende:
ach vind dat persoonlijk een beetje flauw maar waarom voel jij je zo aangevallen als het over niveau gaat ?
Dat dusquote:
Gek genoeg mis ik dat alleen in het weekendquote:
Ja, ik moet leren single zijn. Anders wen ik nooit aan het alleen zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 02:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
sukkel , maar single zijn is een keuze he
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom aangevallen voelen als iemand zegt dat je fouten maakt? Als het zo is, dan zeg je toch gewoon dat het zo is? Heel simpel
Inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 02:37 schreef heksehiel het volgende:
Uitslaaptijd hèEn iemand die ontbijtjes voor je maakt
Single zijn is serieus best cool. Je gaat er zomaar spontaan impulsieve dingen van doenquote:Op zondag 7 juni 2009 02:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik moet leren single zijn. Anders wen ik nooit aan het alleen zijn.
kusjes!!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 02:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
InderdaadEn gewoon lekker samen in slaap vallen
Arm om je heen, kus in je nek
Ik zie een matchquote:
Die doen het hem. Kippenvelquote:
hehehehequote:Op zondag 7 juni 2009 02:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik moet leren single zijn. Anders wen ik nooit aan het alleen zijn.
quote:
Maar.. ik heb jou alquote:Op zondag 7 juni 2009 02:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Weekend is bijna voorbijDus hup opschieten jullie
Had uitnodiging gehad om bij haar op de bank naar een filmpje te komen kijken.quote:
Diegene met wie je naar de film zou gaan, maar die niet draaide (of was dat alweer vorig weekend?!). Maar film kijken kan toch geen kwaad?! Maar voor jou is het inderdaad beter even te leren alleen te zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 02:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Had uitnodiging gehad om bij haar op de bank naar een filmpje te komen kijken.
Tof! Jij doordeweeks, ik het weekendquote:Op zondag 7 juni 2009 02:43 schreef heksehiel het volgende:
Voor door-de-weeks toch? Wil je best delen met Nouk hoor
Sweet dreamsquote:Op zondag 7 juni 2009 02:42 schreef getl0st het volgende:
Ik ga slapen lieve singles![]()
Toooooooooot straks
Dat was vorig weekend!quote:Op zondag 7 juni 2009 02:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Diegene met wie je naar de film zou gaan, maar die niet draaide (of was dat alweer vorig weekend?!). Maar film kijken kan toch geen kwaad?! Maar voor jou is het inderdaad beter even te leren alleen te zijn
Jij had laatst toch "goed gezelschap" ? gaat dat nog een beetje de goede kant op ?quote:
Weer een ander?quote:
quote:
Nighty night getl0st en hhquote:Op zondag 7 juni 2009 02:42 schreef getl0st het volgende:
Ik ga slapen lieve singles![]()
Toooooooooot straks
Dat was gisteren vrijdag en nee, gewoon vriendschap en dat vind ik primaquote:Op zondag 7 juni 2009 02:46 schreef mrbox het volgende:
Jij had laatst toch "goed gezelschap" ? gaat dat nog een beetje de goede kant op ?
quote:
Oh, oh, ohquote:
Aah okequote:Op zondag 7 juni 2009 02:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was gisteren vrijdag en nee, gewoon vriendschap en dat vind ik prima
Inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 02:51 schreef mrbox het volgende:
Aah okejaa dan kan je die ook niet je bed in sleuren
Is dat baantje van jou nog goed voor veel dates eigenlijk ? (in de kroeg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |