Hadden wij nou afgesproken?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:55 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Ik heb me al voorgesteld bij andere topics..
En? Hebben jullie geneukt?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Moge hier uit enschede van cuegirllie en murmeli![]()
Wel lekkere handwerk verrichtquote:
Oeh nice!quote:
Goei middag Cue en Murmquote:Op zondag 7 juni 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Moge hier uit enschede van cuegirllie en murmeli![]()
Katerquote:
Had je erbij willen zijn?quote:
2 vrouwen...? Ik weet niet of ik dat aan zou kunnenquote:
Gewoon proberen. Wat is het ergste dat er kan gebeuren?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
2 vrouwen...? Ik weet niet of ik dat aan zou kunnen.
..
..
.
..
.
.
.
Ik had jou al gedag gezegd en je quotte iedereen behalve mijquote:
Oh, dat heb ik dan gemistquote:Op zondag 7 juni 2009 12:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik had jou al gedag gezegd en je quotte iedereen behalve mij...!
Maar vooruit...
Ik ben nog een beetje uit mn doen, maar is goedquote:Op zondag 7 juni 2009 12:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan gemistSorry... Neuken?
Hoezo uit je doen?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje uit mn doen, maar is goed.
Wil je me wel eerst ff pijpen, hij is nog slap van de schrik...
pientjequote:
KZquote:
neen paar wkn geleej mailtje gestuurd over hoe dat zit met rijkleding... nog niets terug gehadquote:
Oh, Linda mailen is niet zo handig hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 12:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen paar wkn geleej mailtje gestuurd over hoe dat zit met rijkleding... nog niets terug gehad
maar ik wacht wel tot jij trug bent... zit nog klein bietje met rugklachten
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, Linda mailen is niet zo handig hoorLinda is niet zo goed met computers, gewoon eventjes bellen is beter.
Rijkleding: stevige schoenen en gewoon een spijkerbroek, meer heb je niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |