baasquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Alleen even snel als ze weer bij bewustzijn lijkt te komen.
Dat dusquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik mis een beetje de poll of je ook de man mag/wil slaan tijdens de sex als vrouw zijnde ?
Hey lieffie, wist niet dat je ook op Fok zit, kom zo naar je toe, ben net thuis uit mijn werk en dan weet je wel wat er gebeurdquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:32 schreef Oester het volgende:
Ik vind het wel lekker ja, ferme tikken op m'n billen als hij me doggy neukt.. En zo af en toe trekt hij aan mn haar
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:28 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahaha wtf-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
Overspel, creditcardschuld etc etc...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:58 schreef tho_Omas het volgende:
Sex is de enige legitieme manier om je vrouw te kunnen slaan.
Daar zijn geen klappen voor nodig, dat is mijn vriendinquote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef Mylene het volgende:
Erg geil ja om geslagen te worden tijdens de seks.
Gewoon om duidelijk te krijgen wie de baas in huis is. Ja toch?
Mietjequote:Op maandag 15 februari 2010 21:09 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Daar zijn geen klappen voor nodig, dat is mijn vriendin
Nou nee, in bed is meer dan genoeg, daarbuiten bepaal ik zelf wel wat ik wil en doe en verwacht ik zelfs dat er geluisterd wordt zonder gemor en tegenwerpingen op bepaalde gebieden.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef Mylene het volgende:
Erg geil ja om geslagen te worden tijdens de seks.
Gewoon om duidelijk te krijgen wie de baas in huis is. Ja toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |