Internetheld.quote:De breedste liep op mij af en ik liep hem zijn kant op. De eerste klap deelde hij uit vol in mijn buik echter deze had ik verstevigd met de spieren. Ik gaf hem een klap op zijn gezicht en hij viel achter over. Toen ben ik maar weg gegaan terug naar huis.
Enneh, heb je wel vaker wanen?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:16 schreef ManianMan het volgende:
Vanavond zijn we lekker naar de kermis geweest daarna liepen we naar onze stamkroeg. We dronken daar een paar heerlijke biertjes. We hebben de laatste paar minuten Nederland-Ijsland gekeken. We gingen weer naar de deur om ons pad naar huis te volgen. Staat daar een getinte kerel van mijn eigen leeft tijd tegen de deur aan. Er stonden nog 10 zo'n kerels buiten dus ik klop op het raam. Ik klop nog wat harder, ik bonk op het raam en die gast bleef nog daar voor staan. Dus ik duw de deur open zo hard als ik kon. Flikkert die kerel op z'n bek.
Ik keek even toe en ik wilde net weer mijn pad vervolgen maar helaas kon ik dat niet want zo'n sjonnie liep me tegen het lijf. Ik bleef rustig staan en hij schreeuwde: Hey heb je wat aan je ogen?
Ik liep naar die gast toe die voor de deur stond en vroeg aan hem: Heb jij wat aan je oren?
De hele groep staarde toe hoe de jongen die net op zijn bek viel weer opstond. Hij greep me bij mijn kraag. Echter had hij niet verwacht dat ik zo slim was om hem een knietje te geven tegen zijn kruis aan. Een paar andere jongens liepen op mij af om mij vast te grijpen. Echter kwam de café baas op dat ogenblik naar buiten. De jongens werden weg gestuurd want ze waren nog niet eens binnen geweest.
Dus ik loop wat verder begon de hele groep te schreeuwen: Hey lul we krijgen je nog wel!
Ik liep weer terug hun kant op ik balde mijn vuisten al. De eerste de beste die mijn kant op kwam was van mij.
De breedste liep op mij af en ik liep hem zijn kant op. De eerste klap deelde hij uit vol in mijn buik echter deze had ik verstevigd met de spieren. Ik gaf hem een klap op zijn gezicht en hij viel achter over. Toen ben ik maar weg gegaan terug naar huis.
Klacht: gasten die zich wat menen.
Antiklacht: Kermis was leuk
Oke, oke. Maar goed, wat nu? Zit je te poepen omdat je denkt dat hij terug komt.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
't is echt zo gegaan hoor. Maar als je 't niet gelooft dan geloof je 't toch niet.
En toen werd je wakker en stond je moeder naast je bed met een glaasje water en stelde de vraag: Heb je eng gedroomt jongen?quote:
Nee, ik zit hier gewoon chill te fokken met een biertje erbij.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke, oke. Maar goed, wat nu? Zit je te poepen omdat je denkt dat hij terug komt.
Dus je bent ook nog een alcoholist.. Dat verklaard allesquote:Op zondag 7 juni 2009 00:23 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee, ik zit hier gewoon chill te fokken met een biertje erbij.
dat krijg je van al dat bierquote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Kun je wat specifieker zijn het is nog al vaag.
Als je wist hoe hard ik op dat raam gebonkt heb dan weet je wel beterquote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dus je bent ook nog een alcoholist.. Dat verklaard alles
d=tquote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dus je bent ook nog een alcoholist.. Dat verklaard alles
Gastquote:Op zondag 7 juni 2009 00:23 schreef Realizer het volgende:
[..]
En toen werd je wakker en stond je moeder naast je bed met een glaasje water en stelde de vraag: Heb je eng gedroomt jongen?
Schizofrenie is een bitch.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:23 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee, ik zit hier gewoon chill te fokken met een biertje erbij.
'pics or it didnt happen'quote:Op zondag 7 juni 2009 00:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als je wist hoe hard ik op dat raam gebonkt heb dan weet je wel beter
Uhhh...quote:Op zondag 7 juni 2009 00:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als je wist hoe hard ik op dat raam gebonkt heb dan weet je wel beter
Tat?quote:
Sukkel. Laten we maar niet beginnen over jouw taalfouten.quote:
De pot verwijst de ketel toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sukkel. Laten we maar niet beginnen over jouw taalfouten.
Iets met de pot en de ketel.
Agressieregulatietraining dan maar?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb ik 't daarover gehad?
Ik heb geen psychiater nodig
Je had toch je maatje bij je? Die komt verder niet voor in je heldhaftige verhaal!quote:Op zondag 7 juni 2009 00:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ga jij foto's maken als je alert moet zijn?
Goed zo, ik zou niet zeggen dat je maar niveau 3 doet!quote:
Ja misschien wel maar wie gaat nou pal voor de ingang staan? Kom op zeg je weet toch dat iemand naar buiten zal gaan. Ik heb nog netjes geklopt en gebonkt maar hij gaf geen gehoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |