En maar draaien en draaienquote:
Meatspin!quote:Op zondag 7 juni 2009 00:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
En maar draaien en draaien
quote:
Nee joh gelijk meeten die hapquote:
quote:
Dan zit je hier goed.quote:
Graag!quote:
nee, straks wil ze seks en dan moet ik dat weer weigeren...dan gaan ze huilenquote:Op zondag 7 juni 2009 00:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nee joh gelijk meeten die hap
quote:
Heb jij een beter onderwerp dan?quote:
In dat geval bel je mijquote:Op zondag 7 juni 2009 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, straks wil ze seks en dan moet ik dat weer weigeren...dan gaan ze huilen
Ik heb vanmiddag gefapt.quote:
Check m`n foboquote:Op zondag 7 juni 2009 00:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
![]()
Klein vraag lijstje ;
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je?
# Sekse?
# Woonplaats/ regio?
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
# Lengte en postuur?
# Hoe lang single?
en ff foto voor de dames
Gesnapt!quote:
Weer? Waar was er eerder seks dan?quote:
Je kan ook niet genoeg krijgen nymfo die er bentquote:
Ben ik ookquote:
Het is nooit genoegquote:
En met welke hand doe je het dan het liefst?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Net zat je in een ander topic nog op een grietje te geilen en nu krijg ik de hartjesquote:
Dat is makkelijk hoef je ook niks op te ruimenquote:
Ik zit ook in het homo-topiquequote:Op zondag 7 juni 2009 00:14 schreef Civilian het volgende:
[..]
Net zat je in een ander topic nog op een grietje te geilen en nu krijg ik de hartjesnachtmerries zeg ik je..
Dat heb ik eerder gehoord.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je kan ook niet genoeg krijgen nymfo die er bent
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En met welke hand doe je het dan het liefst?BeideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En met welke hand doe je het dan het liefst?RechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
Bi?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zit ook in het homo-topique
Eng dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |