En als je niet aangesloten bent op kabel tv en geen digitenne ontvangst hebt dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:25 schreef Sakura het volgende:
is idd een plee gezicht al die schotels aan de buitenkant van de gebouwen.Gelukkig is het hier ook verboden.
Plaats die schotel gewoon lekker binnen, achter je raam,heb je ook ontvangst, en je buurt ziet er niet uit als een achterstands wijk.
Schotels zijn voor sjonnies en bontkraagjes, of je het nou leuk vind of niet.
Dat is dan vast zeker alleen Astra en Hotbird en evt Turksat ofzoiets.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:33 schreef immortalsean het volgende:
ik vraag me dan altijd af, of ze dan niet beter één grote schotel op het dak kunnen zetten, en iedereen een eigen decoder...
preciesquote:Op zondag 7 juni 2009 00:33 schreef immortalsean het volgende:
ik vraag me dan altijd af, of ze dan niet beter één grote schotel op het dak kunnen zetten, en iedereen een eigen decoder...
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:33 schreef immortalsean het volgende:
Geen last van.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:42 schreef Schuifpui het volgende:
Canaal digitaal is zoo kut. Dat hebben wij hier ook. Als je door een onbekend nummer wordt gebeld niet opnemen, dan hebben ze weer eens een mooie aanbieding voor je.![]()
Wij hebben overigens twee schotels op het dak voor de hele flat.
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Iets met Europese Verdragen voor vrijheid van nieuwsgaring en er is ook een boek met veel jurisprudentie over het plaatsen van (schotel)antennes.
Nu even geen tijd om het op te zoeken.
Precies, veel handiger. Veel zenders, goede beeldkwaliteit en geen gedonder meer met de kabelaars.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:33 schreef immortalsean het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |