abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69783710
Na een ruzie met de kabelprovider te hebben gehad over een dubbele factuur en diverse storingen heb ik maar besloten over over te switchen op satelliet van canaal digitaal. Wat heb ik nu gedaan is een schotelsetje gekocht plus abonnement bij een lokale elektronicazaak. Schoteltje geplaatst, kaartje in m'n ontvanger gezet en voila, beeld! Allemaal leuk en aardig allemaal totdat ik gistermorgen wordt opgebeld dat er geen satellietschotels aan de balustrade bevestigd mogen worden omdat dit slecht zou zijn voor het straatbeeld en de wijk. Ook zouden satellietschotels in verband worden gebracht met criminaliteit en allochtonen. Sorry hoor, ben 100% Nederlander die gewoon tv wil kijken per schotel en geen gezeik meer wil van die kabelprovider. Willen ze dat ik hem weghaal omdat dit allerlei associaties opwekt in de buurt, en omdat dit slecht zou zijn voor het straatbeeld.

Ik laat hem gewoon lekker hangen. Digitenne is bagger en met die kabelprovider wil ik niks meer mee te maken meer hebben. Plus lekker extra FTA zenders op de satelliet.
pi_69783746
ach, ja , welstandscommissie

en idd, als ik zo', wok aan de muur zie geef ik extra gas
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_69783748
Van wie kreeg je dat?
You dream it, I live it.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 23:46:44 #4
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_69783769
Je mag toch gewoon één neer tyfen toch?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_69783777
Woningcorporatie. Buurtbewoners hebben zover ik weet nog nooit geklaagd over mij schoteltje.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 23:47:34 #6
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_69783787

Zoiets?
pi_69783877
Gewoon laten hangen TS, schotel FTW.

Kan je hem anders niet op het dak plaatsen.
pi_69784608
is idd een plee gezicht al die schotels aan de buitenkant van de gebouwen.Gelukkig is het hier ook verboden.

Plaats die schotel gewoon lekker binnen, achter je raam,heb je ook ontvangst, en je buurt ziet er niet uit als een achterstands wijk.

Schotels zijn voor sjonnies en bontkraagjes, of je het nou leuk vind of niet.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_69784695
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:25 schreef Sakura het volgende:
is idd een plee gezicht al die schotels aan de buitenkant van de gebouwen.Gelukkig is het hier ook verboden.

Plaats die schotel gewoon lekker binnen, achter je raam,heb je ook ontvangst, en je buurt ziet er niet uit als een achterstands wijk.

Schotels zijn voor sjonnies en bontkraagjes, of je het nou leuk vind of niet.
En als je niet aangesloten bent op kabel tv en geen digitenne ontvangst hebt dan?
You dream it, I live it.
pi_69784766
ik vraag me dan altijd af, of ze dan niet beter één grote schotel op het dak kunnen zetten, en iedereen een eigen decoder...
pi_69784806
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:33 schreef immortalsean het volgende:
ik vraag me dan altijd af, of ze dan niet beter één grote schotel op het dak kunnen zetten, en iedereen een eigen decoder...
Dat is dan vast zeker alleen Astra en Hotbird en evt Turksat ofzoiets.
  zondag 7 juni 2009 @ 00:37:05 #12
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_69784841
quote:
precies
  zondag 7 juni 2009 @ 00:38:22 #13
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_69784862
Zet dat ding dan ook gewoon op het dak man, of in de tuin. Alleen allochtonen zetten hem op het balkon of aan de zijkant van hun huis
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zondag 7 juni 2009 @ 00:40:16 #14
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_69784902
quote:

Dat gaat niet, dan zou je ontzettend veel van die koppen nodig hebben. Je hebt 1 kop per signaal/receiver/decoder nodig
Je hebt dan wel dubbel-koppige schotels, maar niet meer.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_69784951
Canaal digitaal is zoo kut. Dat hebben wij hier ook. Als je door een onbekend nummer wordt gebeld niet opnemen, dan hebben ze weer eens een mooie aanbieding voor je.

Wij hebben overigens twee schotels op het dak voor de hele flat.
  zondag 7 juni 2009 @ 01:39:21 #16
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_69785715
Iets met Europese Verdragen voor vrijheid van nieuwsgaring en er is ook een boek met veel jurisprudentie over het plaatsen van (schotel)antennes.

Nu even geen tijd om het op te zoeken.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  zondag 7 juni 2009 @ 02:03:10 #17
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_69785947
Ziggo wil jou niet meer als klant en nu kom je er achter dat Ziggo toch verdomd handig was
:-)
pi_69786360
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:42 schreef Schuifpui het volgende:
Canaal digitaal is zoo kut. Dat hebben wij hier ook. Als je door een onbekend nummer wordt gebeld niet opnemen, dan hebben ze weer eens een mooie aanbieding voor je.

Wij hebben overigens twee schotels op het dak voor de hele flat.
Geen last van.
Canal Digitaal werkt gewoon perfect

En Sakura moet maar eens uitvissen hoe ene schotel werkt. Nee, achter het raam heb je geen ontvangst, tenzij dat raam exact in die richting naar het zuiden gaat. 3 graden off en je hebt geen ontvangst meer.

Hier in buitengebied heeft vrijwel iedereen hem aan het huis bevestigd. Slechts sommigen op de grond of die hebben geen tv ofzo .
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_69786649
Schotel binnenplaatsen gaat niet en is te omslachtig. Het beste is toch om de schotel buiten tegen de balustrade vast te monteren en gezien het feit dat mijn balkon op het zuiden zit kan ik hierdoor alle satellieten ontvangen die ik wil, alleen wel enkel als ik hem tegen de balustrade zet.

Het zou wel lullig zijn als ik die schotel nu weg moet halen, heb ik voor niks een hele set + jaarabonnement op Canaldigitaal genomen.
pi_69786698
quote:
Op zondag 7 juni 2009 01:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Iets met Europese Verdragen voor vrijheid van nieuwsgaring en er is ook een boek met veel jurisprudentie over het plaatsen van (schotel)antennes.

Nu even geen tijd om het op te zoeken.
pi_69786728
quote:
Precies, veel handiger. Veel zenders, goede beeldkwaliteit en geen gedonder meer met de kabelaars.
  zondag 7 juni 2009 @ 04:02:37 #22
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_69786736
Ik woon ook in zo een buurt op kamers.

De eerste opmerking van pa lief toen we uitstapten:

'nou je weet in ieder geval zeker dat je een hoop turkse buren krijgt.'

nu blijkt dit niet het geval te zijn, het zijn allemaal oude mensjes en maar een paar allochtoonse gezinnen.

Ziggo presteert zwaar onder de maat waardoor je wel gedwongen bent schotel te nemen.

Misschien kan je buurtvereniging zich daar eens op richten
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  zondag 7 juni 2009 @ 04:03:57 #23
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_69786745
Even wat leesvoer voor TS:

http://www.antennebureau.nl/fileadmin/pdfs/Bblbbper1mei2008.pdf (zoeken op schotel)

En dit boek is een must have:

"Amateurradio antennes een juridische leidraad" door Mr. G.M.M. van den Berg, ISBN 90-70756-41-2. Pagina 57, 58 en 59 zijn van belang voor een verweerschrift m.b.t. de schotelantenne.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_69786893
Wel raar dat schotels altijd met allochtonen worden geassocieerd. Autochtonen kunnen toch ook via de schotel tv kijken.. Pff

Ik zal morgen eens dat PDFje doornemen, hopelijk mag ik met een beetje geluk de schotel toch laten staan... Op hoop van zege dan maar. Maandag maar weer eens contact met de gemeente opnemen hoe dat precies zit.

[ Bericht 62% gewijzigd door F04 op 07-06-2009 05:59:43 ]
  zondag 7 juni 2009 @ 04:50:10 #25
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69786980
Grappig, het hele idee achter de kabel was juist dat mensen al die antennes en schotels zat werden. En nu de kabel dus niet goed levert, schakelt men weer naar schotel.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')