SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helderziend?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:34 schreef DaanA het volgende:
TS is een smakeloze pauper die het liefst cola drinkt, bij de Mac eet, naar hardcore luistert, broeken-met-zakken-aan-de-zijkant draagt en op lekkere breezers valt.
Klopt. Bier is koning!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:35 schreef Cheiron het volgende:
19 en voor het eerst een slokje wijn. Gossie.
Dat dus! Maar heel soms een wijntje is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
BIER!
Yaaay, your the best!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:37 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Om het te proberen.
Heb nu een beugeltje uit de koelkast gepakt. Lekker, koud bier!
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:31 schreef sinadO het volgende:
Kut hey, nu heb ik zin in wijn en is er niets in huis! Dank je, TS.
Zoete rode wijn. Albert Heijn huismerkquote:Op zondag 7 juni 2009 00:03 schreef Zotheid het volgende:
Pauperalert!
Vast en zeker zo'n J.P. Chenet.
WTF? Zoete rode wijn?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:05 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Zoete rode wijn. Albert Heijn huismerk
Niks mis met een goede Chardonnay. Al die zoete witte wijnen zijn inderdaad niks, om nog maar over het "hippe" rosé te zwijgen.quote:
Hee Hoo, mits ijskoud en buiten 30C, is er niks mis met een puike roséquote:
Een vin de table is over het algemeen niks.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:08 schreef HowardStern het volgende:
Nee wacht ik vergis me, er staat geen Zoete rode wijn.
Er staat:
Rode wijn. Mild en soepel.
En dan vant huismerk van de AH ;p
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niks mis met een goede Chardonnay. Al die zoete witte wijnen zijn inderdaad niks, om nog maar over het "hippe" rosé te zwijgen.
Bedankt voor het duidelijk maken van mijn punt.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:11 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Hee Hoo, mits ijskoud en buiten 30C, is er niks mis met een puike rosémaar dat is ieder voor zich, toch?
Hee hoo, dat klopt maar ik hou er dus niet van. Campingdrankje.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:11 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Hee Hoo, mits ijskoud en buiten 30C, is er niks mis met een puike rosémaar dat is ieder voor zich, toch?
Ik ben niet bekend met chardonnay, dus tot ik het geproefd heb geloof ik je maar.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niks mis met een goede Chardonnay. Al die zoete witte wijnen zijn inderdaad niks, om nog maar over het "hippe" rosé te zwijgen.
quote:
Precies.quote:
Chardonnay is een druivensoort die zowel in Europa als Zuid-Afrika en Australië voorkomt. Het is dus een witte druif en deze wordt vaak gebruikt voor mousserende wijnen. Uit de Bourgogne komen veel goede Chardonnaywijnen.quote:[..]
Ik ben niet bekend met chardonnay, dus tot ik het geproefd heb geloof ik je maar.
Als er maar alcohol in zit, drink ik alles!quote:
Leg uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:36 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Klopt. Bier is koning!
Geef mij maar een kouwe heer in plaats van een wijntje. Wijn is voor kakkers.
Ach zullen we maar meteen niet bestaande goden gaan aanbidden, enkel vis eten en ons laten opeten door leeuwen?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:02 schreef BierDude het volgende:
Bier is gewoon über del über.. Bier werd al 4500 jaar voor Christus gedronken in Mesopotamië dus waarom nu niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |