Ja want dan is de bliksmaak direct wegquote:
Dat is onzin, dat blik is bewerkt zodat het geen smaak afgeeft. Als je het in een glas schenkt proef je er niets meer van. En het drinkt gelijk stukken beter uit een fluitje dan uit een blikje (of flesje, dat drinkt ook niet).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja want dan is de bliksmaak direct weg
Daar moest ik ook aan denkenquote:
Maar dan ligt het dus aan het merk, en niet aan het blik.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:34 schreef Afvoerput het volgende:
'T in een glas deponeren werkt volgens mij ook niet bepaald... Mja ik heb het hier dan ook over 0.50,- cent de halve liter bier..
en wat is daar mis mee? Dat is vele malen beter dan het favo bier van veel Nederlandersquote:
Niets, athans als je geen werk hebt, en niets beter kunt betalen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:52 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en wat is daar mis mee? Dat is vele malen beter dan het favo bier van veel Nederlanders
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niets, athans als je geen werk hebt, en niets beter kunt betalen.
gevalletje slechte planning?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:20 schreef sinadO het volgende:
Ja kut hey, nu heb ik zin in bier maar niets in huis. Dank je, TS.
rode wodkaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon geen bier. Wodka, rooie wodka.
ontstellende nichtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bier is ultra lekker.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |