270. Dus ik kan het precies van m'n stufi betalenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja das opzich ook wel logisch ja.Hoeveel betaal je per maand eigenlijk?
Ik = stam - Tquote:Op zondag 7 juni 2009 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe het nou precies zit met de d en t?
Ik denk het.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:04 schreef Smart_ass het volgende:
Bwhehe.![]()
Wat dan? Wil zij internetverkering met je?
Nee, het is andersomquote:Op zondag 7 juni 2009 14:04 schreef Smart_ass het volgende:
Bwhehe.![]()
Wat dan? Wil zij internetverkering met je?
Tuurlijk niet!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk het.
Maar het is niet uit toch? :$
Ja echt he. Ga je ernaast werken, of doe je dat al? ¤270 is wel een mooi bedrag. Incl? En met internet erbij?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
270. Dus ik kan het precies van m'n stufi betalen. Ik krijg echt ontzettend weinig
.
Ik heb mijn leven doorgebracht zonder leraren. Ik heb mezelf alles moeten aanleren.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Snap ik niet. Jij zou een slechte leraar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHOLLA, WAT PRAAT JIJ!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het is andersom![]()
Hij durft het niet aan jou te vragen, dus vroeg hij of ik het aan jou wilde vragen, of het over is.
Dus...
Gelukkig maar 3>>>>>>>>>>>>quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven doorgebracht zonder leraren. Ik heb mezelf alles moeten aanleren.Internet is alles wat je nodig hebT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wat ies jouw prolem? Nah..... ?quote:
Ik ga vanmiddag weer eens naar de schilderswijk, naar m;n matties, die kogel vangen!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ies jouw prolem? Nah..... ?
*port ZH....
Problemen maken? HA...
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven doorgebracht zonder leraren. Ik heb mezelf alles moeten aanleren.Dan kun je het me niet kwalijk nemen als ik dit soort fouten maak, IQMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
270 inclusief ja. Ik heb echt wel geluk gehad, omdat 9 van de 10 kamers veel duurder zijn met die afmetingen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja echt he. Ga je ernaast werken, of doe je dat al? ¤270 is wel een mooi bedrag. Incl? En met internet erbij?
Maar ik heb al een bijbaan dus die moet ook wel echt houden, anders kan ik school enzo ook echt never ever betalen. Maar hoe zit het met jou dan qua financien?
Faal.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag weer eens naar de schilderswijk, naar m;n matties, die kogel vangen!
In Den Haag!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Faal.
Jij weet niet waar de schilderswijk is.
Mis!quote:
Nja aangezien mijn biologische vader dood is en ze alleen naar het salaris van mijn biologische moeder kijken, die parttime werkt, krijg ik best veel stufi. ¤492 uitwonend ofzo. Maar ga ernaast sowieso wel werken ook, maar heb het iig een stuk ruimer wat dat betreft.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan kun je het me niet kwalijk nemen als ik dit soort fouten maak, IQM.
[..]
270 inclusief ja. Ik heb echt wel geluk gehad, omdat 9 van de 10 kamers veel duurder zijn met die afmetingen.
Maar ik heb al een bijbaan dus die moet ook wel echt houden, anders kan ik school enzo ook echt never ever betalen. Maar hoe zit het met jou dan qua financien?
Niks. Een klap voor m'n kop kan ik gelukkig wel weer gratis krijgen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
Even een vraagje trouwens, wat moeten jullie zelf betalen? Want ik dacht altijd dat mijn ouders me weinig gaven, maar ik hoorde van anderen dat ik nog veel kreeg.
Mijn ouders betalen school + boeken + eten + kamer voor mij, - 100 euro (die ik dan erbij moet werken/lenen). En op stap gaan, vakanties, kleren en shit moet ik waarschijnlijk zelf betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |