Wat is fytotherapie? *benieuwd*quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:56 schreef freecell het volgende:
Zo te zien is het eerste middel fytotherapie en het tweede middel homeopathie
Ik zou voor de eerste gaan
Ik zag het net staan in de OP inderdaadquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:00 schreef spoor4 het volgende:
D# geeft ook aan dat het middel # keer is verdund met 1 op 10 geloof ik.
dat is ook mijn mening over homeopathiequote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:59 schreef spoor4 het volgende:
Volgens de homeopathie werkt een middel beter als je het sterker verdund. Ik zou gewoon kraanwater drinken.
Er zijn wel veel mensen die er baat bij hebbenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:14 schreef _LotT het volgende:
[..]
dat is ook mijn mening over homeopathie
Sowieso doet een stof als "nux vomica" al vermoeden dat het homeopathie is. Het principe is dat je een erg giftige stof neemt die misselijkheid veroorzaakt en die vervolgens extreem gaat verdunnen. En dan zou het spontaan de omgekeerde werking krijgen. Gaat compleet in tegen alle logica. Maar goed, de placebowerking is er sowieso.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zag het net staan in de OP inderdaad
Allebei homeopathie dus, niet zoveel verschil in samenstelling![]()
Dus een D-4 is:
één druppel stof op 10 water of alcohol, daarvan
één druppel op op 10 water of alcohol, daarvan
één druppel op op 10 water of alcohol, daarvan
één druppel op op 10 water of alcohol.
Hoi
Ik vind homeopathie ook onlogisch, maar als je bijvoorbeeld digitalis (vingerhoedskruid neemt) en dat opeet, ga je dood aan een hartstilstand.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:17 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Sowieso doet een stof als "nux vomica" al vermoeden dat het homeopathie is. Het principe is dat je een erg giftige stof neemt die misselijkheid veroorzaakt en die vervolgens extreem gaat verdunnen. En dan zou het spontaan de omgekeerde werking krijgen. Gaat compleet in tegen alle logica. Maar goed, de placebowerking is er sowieso.
fytotherapie it isquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:39 schreef Icosahedron. het volgende:
Het beste medicijn is nog altijd cannabis.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:08 schreef Buschetta het volgende:
Reisziekte
Dat is volgens mij gewoon een psychologische aandoening.
Jawel hoor..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Mag ik je morgen 3 uur in verschillende kermisattracties zetten? AAAAH?
De mexicaanse griep is ook een pshychologisch aandoening?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:08 schreef Buschetta het volgende:
Reisziekte
Dat is volgens mij gewoon een psychologische aandoening.
Ik vind m&m's niet lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:16 schreef SpecialK het volgende:
Dan zijn die M&M's echt perfect. Ze hebben het homeopathische effect en ze geven je wat suiker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |