Jawel, maar teren op geld van anderen vind ik niks.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
En je vrienden willen niet allemaal een keer een biertje voor je halen?
Neuh, alleen al m'n geld op gemaakt.quote:
Yeah, en nog drie totdat ik weer geld krijg van m'n baas.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nu al? Nog ruim 2 weken tot Groningen weer centen overmaakt..
Een grote, ik ben het.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:28 schreef Druktemaker het volgende:
Wat ben je dan voor sukkel als je niet eens genoeg geld hebt om uit te gaan!
Mjah maar de volgende keer heeft een ander misschien geen geld, haal je weer een paar biertjes voor hem.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:28 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jawel, maar teren op geld van anderen vind ik niks.
Ja, is ook zo, dat doen wij ook, maar vanavond heb ik daar geen zin in. Ik ga liever uit met een goed gevulde portomonee die aan het 's ochtends vrijwel leeg is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah maar de volgende keer heeft een ander misschien geen geld, haal je weer een paar biertjes voor hem.
Bij ons werkt het prima, beetje gaar als je allemaal uitgaat maar 1 persoon moet thuis blijven omdat ie geen geld heeft.
Schuldgevoel is niet nodig, uitgaan is toch zonde van het geld. beetje drank lopen zuipen, de volgende dag dronken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:24 schreef McFearless het volgende:
Nu kan ik niet te zuipen met m'n homies, vrienden, maten, /b/rotha's of swa's. Dit is jammer. Nu moet ik thuis blijven. Ik vind dat niet leuk. Verdomme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |