Lekker ruim en veel licht
 Lekker ruim en veel licht   

kutquote:

Tijd om een avondje strontlazarus te worden dusquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
kut
erg slecht geslapen
Is erg wennen toch wel
Het is ook best licht in mijn slaapkamer want de officiele gordijnen hangen niet, hangen nu oude ranzige gordijnen van mijn ouders, maar dan kan ik iig naakt rondlopen in mijn slaapkamer

working on itquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:49 schreef Fendy het volgende:
[..]
Tijd om een avondje strontlazarus te worden dus

Het hielp niet echtquote:

Zoveel is er niet gestucd hoor. Alle muren zijn met latexverf behandeld. Het plafond was al gedaan voor oplevering.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:48 schreef Ratjepoepe het volgende:
ff vraagje: je hebt (vrijwel) alles laten stuccen, ben je niet bang voor scheuren aangezien het nieuwbouw is? Zit zelf ook met nieuwbouwhuis binnenkort en dit blijft toch de lastigste beslissing, stucwerk of (glasweefsel)behang.

Is dat echt zo'n zorg? Ik ben ook van plan om (nieuwbouw) meteen te (laten) stucen. Gewoon behang vind ik lelijk en glasvezelbehang helemaalquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:48 schreef Ratjepoepe het volgende:
ff vraagje: je hebt (vrijwel) alles laten stuccen, ben je niet bang voor scheuren aangezien het nieuwbouw is? Zit zelf ook met nieuwbouwhuis binnenkort en dit blijft toch de lastigste beslissing, stucwerk of (glasweefsel)behang.
 Daarnaast, als je eenmaal al overal behang hebt ga je niet zo makkelijk na een paar jaar de hele handel vervangen. Kost je ook nog 's meer geld. En een scheurtje hier en daar moet toch wel op te vullen en te repareren zijn.
 Daarnaast, als je eenmaal al overal behang hebt ga je niet zo makkelijk na een paar jaar de hele handel vervangen. Kost je ook nog 's meer geld. En een scheurtje hier en daar moet toch wel op te vullen en te repareren zijn.

Je had geen last van gaten/gaatjes/bubbels/dingetjes in de muren?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zoveel is er niet gestucd hoor. Alle muren zijn met latexverf behandeld. Het plafond was al gedaan voor oplevering.

Weinigquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:01 schreef MrData het volgende:
[..]
Je had geen last van gaten/gaatjes/bubbels/dingetjes in de muren?

.
. 

Mooie schilderijen, zat nog te denken aan coole graffiti op de muur waar mijn pc staat, maar dat moet echt belachelijk goed vallen. Zou wel cool staan denk ik, maarja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:51 schreef Nosh het volgende:
Voor een huis dat nog helemaal geleefd moet worden vind ik het er al echt goed uit zien..
Wat ga je doen met de muren? Zo kaal mogelijk of nog opvulling?

Daar ben ik dus juist bang voor, daarom doen we het maar niet. Al heb ik er wel de perfecte muur voor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:33 schreef Nosh het volgende:
Zou ik niet doen, of iets dermate abstracts dat je d'r eigenlijk niet fout mee kan gaan.
Kan er heel gaaf uit zien, maar dat zijn de uitzonderingen, over het algemeen geeft het je huis meteen een jeugdhonk/studentenhuis-achtige vibe. En dat moet je willen.

Afgezien van een lamp die is opgehangen in de badkamer nietquote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |