Tsja, logisch gezien waar jij woont. Heb hier TV West ipv AT5.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb dus verdomme niets kunnen zien omdat ik om een of andere reden wel TV Rijnmond heb, maar geen AT5... Kreeg alleen al kippenvel bij het lezen van de aanwezigheid van Jari...
Ja in principe is het wel logisch, maar baal er wel van. Is het al ergens online te kijken?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Tsja, logisch gezien waar jij woont. Heb hier TV West ipv AT5.
Die linkjes van Ajaxlife zijn een beetje naar de klote. Ik zie maar 6 verschillende foto's ofzo.quote:
Met digitale TV kan je bijna alles bekijken.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja in principe is het wel logisch, maar baal er wel van. Is het al ergens online te kijken?
Ik alleen de eerste foto en meer niksquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die linkjes van Ajaxlife zijn een beetje naar de klote. Ik zie maar 6 verschillende foto's ofzo.
Niet erg netjes vind ikquote:
Waar ik woon in Gelderland hebben wij ook AT5 !quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Tsja, logisch gezien waar jij woont. Heb hier TV West ipv AT5.
Ja echt netjes !quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:46 schreef PLAE@ het volgende:
Netjes geregeld door Ajax, een waardig afscheid.
Mooi gesproken door vooral van Gaal.
Eensquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |